Haul sierpniowy - Sleek, Technic, MAC, Annabelle Minerals itd.


Swój haul zacznę od zakupów z Biedronki. Skusiłam się na trzy małe peelingi marki Joanna - na co dzień ich nie kupuję, ponieważ uważam, że 5zł za takie maleństwo to przesada. Jednak w Biedronce kosztowały jakiś 3,30zł, więc wzięłam trzy zapachy :) Do tego dorzuciłam odżywkę Nivea, która spodobała mi się po wykorzystaniu próbki. Kosztowała 6,49zł.


Następnie zakupy ze sklepu Cocolita.pl - zamówiłam dwie paletki - fioletową Technic (11,90zł) oraz Sleek - Darks, na którą czaiłam się od kilku miesięcy. Zakup wciąż odwlekałam, aż wpadło mi trochę gotówki... i jest moja :) Szkoda, że teraz te palety są takie drogie, bo kosztują około 37zł. Pamiętam, jak zamawiałam moją pierwszą Storm za 27zł, heh.

Do koszyka wpadły mi też dwa pędzelki Hakuro. H76 (15,90zł) to precyzyjny pędzelek ołówkowy, zaś H64 (29,90zł) to niewielka, zbita kulka, której będę używać albo do korektora, albo do blendowania cieni. H64 to jeden z najnowszych pędzelków Hakuro, jestem ciekawa, jak się sprawdzi.


W końcu wybrałam się do salonu MAC, mamy go we Wrocławiu, więc to nie problem... Problemem był zawsze brak funduszy. Jednak zakup korektora Pro LongWear planowałam już dobre kilka miesięcy, więc postanowiłam go nabyć. Mój jest w odcieniu NC20 i kosztował 74zł.


Ostatnie rzeczy, to przesyłka od Annabelle Minerals, sklepu, w którym możemy się zaopatrzyć w kosmetyki mineralne. W ramach współpracy od AM dostałam dwa kody rabatowe - jeden na 150zł, drugi na darmową wysyłkę. Bardzo podoba mi się taka polityka prowadzenia współprac - zamówiłam sobie co chciałam... a żeby nie tracić pieniędzy z rabatu, dorzuciłam swoje 5zł i dzięki temu mam jeden pędzelek więcej. Jestem naprawdę pod wrażeniem PR-u i zaliczam to na zdecydowany plus marki.

Zamówiłam sobie atrakcyjny cenowo zestaw - podkład, róż, korektor + pędzel (w moim wypadku do różu), który kosztuje 110zł, czyli jakby mamy pędzel za darmo :) Do tego wzięłam dwa pędzelki - jeden puchaty, fajny do korektora (25zł) oraz puchaty skośny do cieni (20zł).


Ufff... i dobrnęliśmy do końca! Haul całkiem spory. Jestem bardzo z niego zadowolona :)
Dajcie znać, co Wy kupiłyście w ostatnim czasie :) I to na tyle. Pa :)

No comments:

Post a Comment