Dove: Color Care Therapy do włosów blond



Opiszę Wam dziś szampon firmy Dove, który dostałam do przetestowania od portalu Wizaż24. Dostałam wersję do włosów blond, czyli takich jakie mam ;) Szampon jest standardowej wielkości - 250ml. Butelka jest ładna, jednak nie widać ile produktu zostało w środku (chyba, że pod światło). Zamknięcie ok, dobrze dopasowanie, nic się z nim nie dzieje.

Kosmetyk ma zabarwienie perłowe, co sprawia, że jest wykluczony dla wielu osób. Przyznam, że ja też nie przepadam za takimi szamponami, jednak nie zauważyłam, by robił mi coś niedobrego. Nie obciążył mi włosów. Konsystencja jest bardzo kremowa, jak w przypadku innych szamponów Dove. Bardzo ładnie się pieni i nie potrzeba go dużo, by umyć włosy. Zapach jest, według mnie, bardzo przyjemny! Dla testów, użyłam tego szamponu bez odżywek itp. i włosy nie były splątane... Może nieco bardziej sianowane, niż po zastosowaniu 'wygładzacza', jednak wyglądały dosyć normalnie.

Cena szamponu to 12zł na stronie drogerii. Przyznam, że nie widziałam tej serii w sklepach. Raczej nie wrócę do tego produktu, bo wolę te nieperłowe, ale nie jest zły ;)

 Dziękuję portalowi Wizaż24 za możliwość przetestowania produktów.

No comments:

Post a Comment