Fuji Moss



Witajcie Kochani! :)

Ostatnio naszła mnie ochota na zielony makijaż. 
Po nałożeniu zieleni na zewnętrzną część powieki, spojrzałam na turkus i stwierdziłam, czemu nie? :) 
W ten oto sposób powstała niezbyt oczywista kombinacja kolorystyczna, w której czułam się całkiem fajnie :) 
Makijaż miał być trochę bardziej stonowany, bo akurat wychodziłam na miasto pozałatwiać parę spraw, ale wyszło jak wyszło :P
W sumie to powstrzymało mnie od stworzenia jakiś odjechanych, kolorowych ust ;) 
Do całości pasujący mani, który był próbą stworzenia ombre.

A na ustach króluje zapomniana przeze mnie pomadka w odcieniu nude z Constance Carroll.

________________
Hi My Friends! :)
Two days ago I wanted to do a green look. After applying green onto the outer part of my eyelid, I looked at a beautiful turquoise shadow and thought 'Why not?' ;) In that way, not really an obvious colour combo came out. I really liked it :)
My nails also match the makep. I tried to do an ombre manicure. 
I dusted off my forgotten lipstick from Constance Carroll in a perfect nude shade :)







Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał ;) 


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
* rings - Ginatricot



No comments:

Post a Comment