Date Night Eyeliner


Hej! :)

Tak jak obiecałam na FB, mam dzisiaj dla Was zdjęcia mojego rocznicowego makijażu :)
Postawiłam na wieczorową wersję kreski, w której główną rolę gra przepiękny pigment z KOBO #mint cream.

Makijaż tworzyłam 'na spontanie', więc kroków do niego niestety nie mam, ale postarałam się jak najprościej wytłumaczyć to w dalszej części posta, gdzie przy okazji znajdziecie użyte produkty :)





WYKONANIE: 
 Załamanie powieki zaznaczam matowym cieniem Makeupgeek #Creme Brulee i #Vanilla Bean
 Dwoma eyelinerami Makeupgeek rysuję kreskę. Jasnym #Cottontail od wewnętrznego kącika do połowy powieki, i czarnym #Immortal kończę kreskę zakańczając ją 'jaskółką'
 Kreskę po całości pokrywam pigmentem z KOBO #mint cream, zostawiając dolną część ' jaskółki' czystą 
 Na linię wodną nakładam ten sam czarny eyeliner w żelu i czarny cień #Corrupt aplikuję od połowy dolnej powieki, łącząc ją z końcówką kreski, czyt. 'jaskółką'
 Wewnętrzny kącik, do połowy dolnej powieki podkreślam tym samym pigmentem z KOBO
 Tuszuję rzęsy mascarą Maybelline Colossal i zakładam sztuczne rzęsy KKcenterHk

 Na ustach mam swoją ulubioną szminkę Golden Rose 2000 o nr 119 


A gdybym była ciemnooką... ? :p 


Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał ;) 


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
*earings,top - nn


No comments:

Post a Comment