Mariza: Soft&Colour, pomadka w odcieniu nr 5


Cześć! Chciałabym Wam krótko opisać pomadkę Mariza. Dostałam ją w ramach współpracy - sama wybrałam produkt. Myślałam, że będzie miał zupełnie inny kolor (w katalogu szminka wyglądała na czerwono-koralową), no ale w rzeczywistości okazała się zupełnie inna.


Jak widać - odcień jest soczyście, słodziutko różowy. W dodatku pełen drobinek. Nie takiego się spodziewałam. Gdyby jeszcze pomadka dobrze kryła, byłabym w stanie jej to wybaczyć. Niestety, szminka jest z rodzaju błyszczykowatych i pół-transparentnych - nie przepadam za takimi.


Pomadka ma słabe krycie - trzeba kilka/kilkanaście razy przejechać po ustach, żeby coś pokryło. Jako fanka kryjących produktów do ust, jestem zawiedziona. Zapach kosmetyku jest boski - pachnie owocowymi lodami wodnymi. Woń jest nieziemska, ale to chyba jedna zaleta tego produktu marki Mariza.


Jak możecie się domyślić - z utrzymywania też nie jestem zadowolona. Szminka trzyma się na ustach bardzo krótko. Prawdopodobnie wynika to z jej formuły, bardzo lekkiej i delikatnej. Na moich ustach mało szminek/błyszczyków trzyma się długo, ale jest to jedna z tych baaardzo krótkotrwałych. Ogólnie - niestety się zawiodłam i na inne pomadki Marizy raczej się nie skuszę. Jeśli chodzi o wysuszanie, to nie zauważyłam - szminka trzyma się tak krótko, że nie jestem w stanie tego ocenić.

Szkoda, że ten produkt wypada tak słabo, bo większość kosmetyków tej marki przypadło mi do gustu.


Cena: 9,50zł      Pojemność: nie podano      Dostępność: internet, konsultantki Mariza

No comments:

Post a Comment