Liebster Award 2 :)

Hej Kochani! :*

Ależ ta pogoda jest zwariowana:/ Raz zimno, raz cieplej... Nie znoszę takiej.. :/

Ale koniec negatywów! :) Teraz pozytyw ;) Po raz kolejny dostałam nominację do Liebster'a i jest mi niezmiernie miło! :) Tym razem od Kasi z bloga 'inside of me' :) Dziękuję bardzo! :) Niezmiernie mi miło!  Ogromnie fajne to uczucie, że ktoś Cię docenia :) ^^
Z chęcią odpowiadam na pytania, bo mi się podobają:) Myślę, że możecie się co nieco o mnie więcej dowiedzieć w ten sposób ^^

It is sooo nice to hear sth nice about ourselves :) And to know that other people appreciate what we do :)
Big thank you to Kasia from 'inside of me' blog, who nominated me to this Liebster Award ;) 
Get to know me better by reading these answers :)

Kilka słów o zasadach:

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Nominacja ta jest najczęściej przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów i daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej Cię . Później Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań wymyślonych przez Ciebie. Nie można nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi na zadane pytania:)

1. Skąd nazwa Twojego bloga? Where did you get the name for your blog?
Długo myślałam jak nazwać swojego bloga... Pomyślałam, że skoro będzie on częścią mnie, mojego życia, to niech zawiera też w nazwie coś 'mojego' :) Tak więc weszłam sobie na zdrobnienia imienia 'Ewelina' i po przejrzeniu wszystkich propozycji zdecydowałam się na 'inkę' :) Ale żeby zrobić nick jeszcze bardziej indywidualnym i niepowtarzającym się, dodałam do niego liczbę 2504 - co jest niczym innym jak pewną ważną dla mnie datą :)
I've been thinking for a long time how to name my blog... I thought that if it's to be a part of me, of my life, so it has to contain sth 'mine' in its name :) So I went through abbreviations of my name and decided to pick 'inka' :) And to make my nick even more personal and unique, I added the number 2504 - what is nothing else but a date, really important to me ;)

2. Gdzie znajdujesz inspiracje do tworzenia? Where do you find inspiration?
Inspirację znajduję wszędzie :) Czasem jest to konkretna osoba, na której blog/kanał akurat weszłam, czasem jest to jakiś przedmiot w moim domu, ciuch, a czasami jest to czysty freestyle i np siadając przez toaletką, do samego końca nie wiem, co wyjdzie na moim oku ^^ - tak jest bardzo często :D
I find inspiration almost everywhere :) Sometimes, it's a specific person, blog/channel that I got into, or sometimes it's just sth in my house, a piece of clothing... But in most of cases it's pure freestyle :) As I sit in front of my dressing table and don't know what I'll end up with ^^ 

3. Kto wykonuje zdjęcia umieszczane na Twoim blogu? Who takes pictures placed on your blog?
Zdjęcia wykonuję w 90 % ja sama:) Natomiast jeżeli umieszczam posty z outfit'ami, zdjęcia robi mój brat lub Narzeczony :)
I'm the one, responsible for taking pictures in 90% ;) But if there are outfit posts, pictures are taken by my brother or my Fiance :)

4. Dlaczego zdecydowałaś/eś się prowadzić bloga? Why did you decide to run a blog?
To w sumie trochę złożone jest, bo pierwszego posta zrobiłam... sama w sumie nie wiem po co :D Gdzieś miałam przebłysk w głowie, żeby założyć sobie bloga i zacząć coś bazgrolić :) Później stwierdziłam, że w sumie mogłabym się do tego bardziej przyłożyć i na tyle mnie to wciągnęło, że zostałam tutaj i bardzo się z tego powodu cieszę, bo bardzo dużo mogę się dowiedzieć u innych, nauczyć, podziwiać i przede wszystkim poznawać :) Najfajniejsza jest możliwość kontaktu z innymi :) :*
Well, it's kind of complicated as I made my first post... don't even know what for :D I had a thought to start a blog and write sth :) Later on, I came up with an idea that,actually, I could put my heart and soul into doing it and I got into the swing of things :) And I'm super glad I did it because I can learn a lot about other people, learn from them, admire them and , above all, get to know them !:) The best is the possibility of keeping in touch with others :) :*

5. Ulubiony dzień tygodnia. Favourite day of the week
Hmmm każdy jeżeli jest to dzień wolny dla mnie :D Ale tak to chyba piątek :)
Hmmmm, each day is my fav when it's 'duties free' :D But I think that I really like Friday :)

6. Szczególna data. Dlaczego? A special date. Why?
Szczególną datą jest, jak już wspomniałam w punkcie 1, 25 kwietnia :) Dlaczego? Od tego momentu moje serce stało się najszczęśliwsze w całym wszechświecie, żyjąc w harmonii z drugim sercem
A special date for me... As I've mentioned in the first question, 25 April :) Why? Because since then, my heart's been the happiest heart in the whole universe, living with another in a perfect harmony 

7. 3 ulubione rzeczy, z którymi nie rozstajesz się na co dzień. 3 favourite things you carry with you all day.
Hmmm ciężkie pytanie:D Na pewno mój pierścionek zaręczynowy :) Nie ściągam go nigdy i go uwielbiam Telefon, bo muszę być w stałym kontakcie z najbliższymi :) I mój netbook :P Muszę być w kontakcie z Wami przecież ;) :* hehe i ze światem ogólnie :)
Hmmm, tough question :D My engagement ring for sure :) I never take it off and I love it!  My phone - as I have to be in touch with my closest ppl ;) And my netbook :P As I have to keep in touch with you guys :) :* And with the whole world :)

8. Ulubiony gadżet. Favourite gadget.
Moje pędzle :) Bez nich ani rusz :P A tak elektronicznie to telefon, komunikacja to podstawa :)
My brushes :) must have :) And if it comes to electronic gadgets, my phone, communication above everything!:)

9. Dokończ zdanie. Nie potrafię żyć bez... Finish sentence. I can't live without...
Mojego Ukochanego
My beloved 

10. Styl, który wyjątkowo wzbudza w Tobie negatywne emocje. Style that initiates activates negative attitude in you.
Ludzie co wyżej d*py mają niż sr*ją :/ ą ę bułkę przez bibułkę... Taki styl bycia doprowadza mnie do szału... Aaaaaa i jeszcze w stylu bycia siedząc, nie potrafiłabym rozmawiać i przebywać dłużej z flegmatykami i melancholikami, przykro mi, dla mnie człowiek musi mieć charakter a nie być ciepłą kluchą...
A jeżeli chodzi o styl ubierania... ughhhhrrrrr męskie skarpetki do sandałów... Telepie mnie ;P
Pompous people! :/ I hate when someone looks down on others and thinks that they are God knows who and can do God knows what... And shallow pretty girls... Agggrrr it drives me crazy.. And I couldn't spend my time with melancholic people and phlegmatic type of people. I'm sorry but for me, a person must have their own character.. They can't be meatballs...
And if it comes to the dressing style... ughrrr I can't stand male socks to sandals... Horrible!!! :P

11. Twój autorytet. Your authority figure.
Moi najbliżsi
My closest people


Pytania na tyle mi się podobają, że je zostawię ;)
A bardzo chętnie przeczytam na nie odpowiedzi u Kobitek takich jak: Kaczmarta, OmgSpoczi, Zakochanewżyciu, Sylwia BeTheagnes87, Nikoletta Kania, Szpinakożerca, KsenkaIwona a cup of ideas, AdrianaAndrea, Milomania :)


Na koniec moja Naily mocno śpi na moich notatkach :) - wniosek - no nie mam jak się uczyć :D
And for the end, my sweet Naily sleeping on my notes :) - result - I can't study :D

Powiem jeszcze tylko, że na przyszły post szykujcie się na barokowy outfit :) ^^
Zmykam zadbać o swoje kształty :) ... do lodówki :D :P
A baroque look coming soon :) So stay tunned :)
In the meantime, I'm going to take care of my curves :).. to the fridge :D :P

XOXOXO

No comments:

Post a Comment