Mój zwierzak: Gremlinka - najspokojniejszy szkodnik ze stada?

Arletaa91 zrobiła notkę na temat swojego pieska. Napisała, że to coś w stylu TAGa, a że mam wolną chwilę, to napiszę kilka słów o moim piesku, który przy okazji dosyć Was interesuje, kiedy się pojawia w notkach/filmach.

1. Kiedy pupil zamieszkał w Twoim domu?
Pod koniec lipca 2012, bodajże 29. Musieliśmy po nią jechać do Krakowa (jestem z Wrocławia), więc w sumie kawał drogi. Nikt by nigdy nie powiedział, że przejedziemy tyle kilometrów po zwierzaka ;P Gremlinka miała wtedy niecałe 2 miesiące. To jedno ze zdjęć z podróży do domu:


2. Skąd wziął się pomysł na takie, a nie inne imię?
My jej nie zmienialiśmy imienia. Została ksywka nadana przez właścicielkę hodowli. Jako że Gremi nie była zbyt grzecznym pieskiem i przypominała złośliwego gremlina, została nazwana żeńskim odpowiednikiem tego imienia. Jednak okazało się, że wcale nie jest taka niedobra :) Jej rodowodowe imię to Vellico's Maybe Baby.


3. Jak to się stało, że zamieszkał/a z Tobą?
Podobnie jak u Arlety, przyczyną była śmierć poprzedniego pieska. Wcześniej, przez ponad 10 lat, mieliśmy Muszkę, tej samej rasy. Muszka została wzięta od mojej rodziny ze wsi, nikt nie wiedział, że przejawia 99% cen rasy.  Niestety, w marcu 2012 odeszła. Mocno to przeżyliśmy, jednak brakowało tupotu stópek i dźwięku paznokci na panelach. Mimo że rodzicom trudno było się przemóc, jednak zdecydowali się na wzięcie Gremlinki.

4. Jakiej jest rasy?
Welsh Corgi Pembroke. Czyli takie, jakie ma m.in. Elżbieta II :)

5. Jaka jest jej/jego najlepsza zaleta?
W sumie trudno mi określić. Jest to nadal młody piesek, mamy ją dopiero 5 miesięcy. Na plus na pewno to, że robi się coraz bardziej ufna, staje się coraz bliższa, bardziej się łasi. Jest przyjacielska, nie gryzie... w sumie to nawet za bardzo lubi ludzi (zwłaszcza Kubę :P)

6. Jaka jest jej/jego największa wada?
Bycie obżartuchem. Tylko by jadła... no niestety, o figurę trzeba dbać ;)


7. Gdyby mógł/mogła przemówić w Święta, jak myślisz, co by powiedział/a?
"Ja gadam?! o jaaa... Ale po***bany dom. I jeszcze okres dostałam!" XD


8. Co robi w tym momencie?
Pewnie śpi pod łóżkiem rodziców. Lubi na twardym :)


No comments:

Post a Comment