I'm Getting Sunburned (tutorial)

Dzisiaj pościk z moim pierwszym tutorialem :)

Dorwałam na ostatnich zakupach paletkę Wet n Wild 'I'm getting sunburned' i musiałam ją kupić, bo zakochałam się w złotym kolorze, który w niej występuje. Ponadto brąz jest tak niesamowicie napigmentowany, że... Jak wszystkie zresztą;) Kosztowała 6 euro.

 Makijaż wykonany będzie tymi oto właśnie cieniami:)

Let's Swatch:



Tak prezentuje się look:





To teraz czas na tutorial:)



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mam nadzięję, że się spodoba:)


1. Nakładamy brązowy cień w zewnętrznym i wewnętrznym  kącie oka



2. Pustą przestrzeń wypełniamy złotym





3. Delikatnie blendujemy, nabierając brązu na pędzel i nakładając na załamanie powieki



4. Na łuk brwiowy nakładamy róż, delikatnie blendując z brązem z załamania



5. Nakładamy brąz od wewnętrznego kącika dolnej powieki



6. Blendując delikatnie nakładamy na całą dolną powiekę złoty cień, wyciągając go poza powiekę




7. Aplikujemy eyeliner i tusz do rzęs



8. Voila! Oko skończone:)

 Dla wzmocnienia efektu można użyć sztucznych rzęs (ja niestety nie miałam przy sobie)

No comments:

Post a Comment