Wymiana z asd525

Kojarzycie pewnie Grażynę z YouTube'a, której nick to asd525. Ostatnio na facebooku zaproponowała wymianę osobom, które są w posiadaniu dwóch paletek Sleek, których nie miała. Zaoferowałam swoją paletę (Bad girl), ponieważ - mimo tego, że bardzo mi się podobała kolorystycznie - użyłam jej góra 4 razy i tak sobie leżała. Dobrze, że ktoś ją przygarnął :)

Grażynka zaproponowała mi paletę Sunset, jednak mam tyle cieni, że pewnie też niezbyt bym ją używała, więc dostałam inną ofertę - róż Bell, rozświetlacz Collection 2000 i bronzer Honolulu + 2 gratisy :) Zgodziłam się i dziś przyszła do mnie paczka. Róż jest nowy (ma piękny kolor <3), rozświetlacz niewiele używany (lakier i balsam do ust też), a bronzer ma największe zużycie - nie przeszkadza mi to, bo rzadko używam tego typu kosmetyków, a przetestować zawsze można :))


No comments:

Post a Comment