Pollena Ostrzeszów: produkty Biały Jeleń


Dosyć dawno temu dostałam do testów kilka produktów firmy Pollena. Były to, widoczne na zdjęciu, żel do higieny intymnej, szampon do włosów i żel pod prysznic (który już wykorzystałam i zapomniałam zostawić opakowanie). Produkty dostałam w formie saszetek i miniaturek (są dostępne np. w Rossmannie). Wszystkie te produkty są hipoalergiczne.

Zacznę od żelu pod prysznic. Zgodnie z przeznaczeniem użyłam go raz - sprawdził się dobrze, jednak wolę inne żele. Potem przelałam kosmetyk do dozownika na mydło w płynie i używam go do mycia rąk. Nie wysusza dłoni tak bardzo jak mydła w kostce i to mi odpowiada. Zapach jest delikatny.

Żel do higieny intymnej to również udany produktu - ma delikatny zapach i lekką konsystencję.
Ładnie się pieni, dobrze myje i nie podrażnia. Czego można chcieć więcej?

Z szamponu jednak nie jestem zadowolona. Mnie mało co uczula, więc nie muszę kupować szamponów delikatnych. Szampon ma delikatny, bardzo ładny zapach, chociaż mocniejszy od poprzednich produktów. Niestety plącze włosy i właśnie to mnie do niego zraża, bo bardzo nie lubię takiego efektu. Szampon ma niby wygładzać włosy, ale nic takiego nie robi. Myślę, że bardziej sprawdziłby się na krótkich włosach.

Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

No comments:

Post a Comment