Hean: lakier do paznokci Duo Chromatic nr 603


W tej notce opiszę Wam lakier firmy Hean, z serii Duo chromatic. Ja, swój egzemplarz, mam w kolorze 603. Jest to szarość z drobinkami. W przeciwieństwie do innych lakierów z tej serii, tego nie można nazwać chromatycznym, ponieważ nie zmienia koloru  w zależności od padania światła. Jest to po prostu lakier z różnokolorowymi drobinkami, a szkoda.

Tak wyglądają drobinki w świetle sztucznym. Na paznokciu są o wiele mniej widoczne.

Buteleczka jest bardzo fajna - mała, kwadratowa, mieszcząca rozsądną ilość emalii (7ml). Niestety napisy na niej szybko się ścierają. Koszt lakieru to ok. 5zł (taka była w sklepie Heana, jednak nie widzę teraz zakładki z tymi lakierami. Czyżby zostały wycofane?). Konsystencja jest bardzo fajna, bardziej w kierunku rzadkiej. Pędzelek jest raczej standardowy, łatwo się nim manewruje.


Do pokrycia płytki paznokcia potrzeba dwóch warstw lakieru (myślę, że przy dłuższych - nawet trzech). Czas schnięcia jest bardzo dobry. Jest to jeden z najszybciej schnących lakierów w mojej kolekcji. Wykończenie jest drobinkowe, ale lakier wygląda niczym lateks (na zdjęciu nie jest to tak widoczne) i ładnie się błyszczy. Jeżeli chodzi o trwałość - u mnie wytrzymuje koło 3 dni, chociaż zdarza mu się odprysnąć wcześniej. Ale oczywiście zależy to od stanu płytki paznokcia. Szkoda, że te lakiery są tak ciężko dostępne, bo chętnie kupiłabym sobie inne.

shimmer z bliska
w słońcu
 Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

No comments:

Post a Comment