Zakupy z Niemiec :)

Pamiętacie, że byłam miesiąc temu w Niemczech? Udało mi/nam się znów pojechać we czwartek. Kupiłam sobie kilka rzeczy (chciałam wydać 25€, które zostały mi z poprzedniego wyjazdu). W miarę używania, będę robić co jakiś czas recenzje, co jak się sprawuje :)


Zaszalałam ze szminkami (czego zazwyczaj nie robię) i kupiłam cztery :) p2 ma piękne kolory do wyboru - aż trudno było się zdecydować. Podobają się? :)




Tutaj możecie zobaczyć bronzer z Essence (nr 02), pędzelek do różu Ebelin, lakier p2 (kolor taki brązowo-szary - 700 rich&royal) oraz fixer do utrwalania makijażu.




Troszkę pielęgnacji - farba do włosów Waniliowy jasny blond, szampon i odżywka Alverde do włosów farbowanych oraz pasta do zębów Thera Med.




A te rzeczy dostałam od rodziny, która była w Niemczech jakiś czas przede mną. Podwójna maskara p2, cienie Alverde i cienie Manhattan :)

No comments:

Post a Comment