Vipera: lakier do paznokci High Life nr 814


Jakiś czas temu dostałam paczkę od firmy Vipera. Na pierwszy ogień biorę lakier do paznokci. Ja otrzymałam nr 814 z serii High Life. Na stronie firmy kolor ten wydaje się fioletowy, jednak moim zdaniem z fioletem na niewiele wspólnego. Owszem, jest w nim nutka fioletu, ale uważam, że jest to odcień różu. Buteleczka jest bardzo ładna i mieści 9ml lakieru. Ma on krótki i dosyć wąski pędzelek (troszkę się zdziwiłam przy wyciąganiu go z flakonika). Nie miałam jednak żadnych trudności w malowaniu paznokci. 

Jeżeli chodzi o konsystencję, to jest ona płynna - to chyba najrzadszy lakier w mojej kolekcji. Udało mi się nie zalać skórek, ale osoba niewprawiona pewnie miałaby z tym problem. Żeby krycie było fajne, potrzebne są dwie warstwy emalii. Schnie w standardowym tempie, nic się na nim nie odbija. Nosiłam go na/pod NailTekiem i po trzech dniach zaczął delikatnie odpryskiwać (ale do tego czasu wyglądał świetnie). Poza tym cudownie się błyszczy. Cena lakieru to jakieś 8zł.

Bardzo go polubiłam i pewnie kupię inny kolor z tej serii :)


Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

No comments:

Post a Comment