Soraya: Care & Control - Maseczka drożdżowa, silnie oczyszczająca

Opiszę dziś produkt, który chciałam zrecenzować jakiś czas temu, ale nie miałam ku temu okazji. Niedawno kupiłam maseczkę drożdżową firmy Soraya. Skusiło mnie przede wszystkim silne oczyszczanie, poza tym wiem, że drożdże mają także wpływ na wypryski.

Kupując maseczkę otrzymujemy dwie saszetki zawierające 7,5ml produktu. Mnie jedna wystarcza na jakieś 3 użycia, zatem mogę całość wykorzystać na jakieś 6 zabiegów. Maseczka kosztuje ok. 3 zł.

Zapach nie należy do najprzyjemniejszych - według mnie, pachnie po prostu chlorem. Konsystencja jest dosyć gęsta i kremowa - produkt dobrze się rozprowadza po twarzy.

Producent obiecuje, że kosmetyk:
- odblokowuje i zwęża rozszerzone pory,
- działa antybakteryjnie, przez co ogranicza powstawanie wyprysków,
- reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając świeceniu się skóry,
- łagodzi podrażnienia oraz stany zapalne,
- wygładza nierówności skóry,
- przywraca skórze świeży, zdrowy wygląd.

Na pewno mogę się zgodzić z tym, że zwęża pory, bo ja widzę różnicę po zmyciu maseczki. Dobrze oczyszcza, działa delikatnie na wypryski. Ja, przy skórze suchej, nie mam problemów ze świeceniem się, więc nie zauważyłam różnicy. Natomiast przy podrażnieniach skóry nie używam maseczek, bo najczęściej jeszcze bardziej mnie podrażniają, zatem w tej kwestii też się nie wypowiem. Warto zaznaczyć, że nie wysusza skóry, co jest dla mnie bardzo ważne.

Jeżeli chodzi o zmywanie - nie zmywa się jej łatwo i szybko (np. maseczki z Ziaji szybciej schodzą), ponieważ twarz jest śliska, ale dla mnie nie stanowi to problemu, ponieważ lubię tę maseczkę i na pewno będę do niej wracać.

No comments:

Post a Comment