QUIZ: Cienie do powiek Fashion Trendy

Duo 09

Duo 51

Czas na recenzję ceni Quiz - Fashion Trendy. Od firmy dostałam dwa dua. Wszystkie cienie są perłowe (czerwony ma jeszcze złote drobinki). Jedno duo zawiera 6g produktu, czyli jeden cień ma 3g - całkiem sporo. Uważam, że kolory z dua 09 mają lepszą pigmentację - zarówno biały, jak i grafitowy cień ma oku pozostają dość intensywne. Natomiast duo 51 niestety nie jest już tak dobre - kolory są ciekawe, na ręce pigmentacja wydaje się fajna. Niestety, po nałożeniu cienia na oko, kolor staje się mniej intensywny. Poza tym, ten cudowny niebieski, który widzicie wyżej, po jakiejś godzinie noszenia zmienia się... w fiolet. Tak, fiolet. Zdecydowanie mi się to nie podoba.

Jeżeli chodzi o trwałość - na bazie z Kobo, cienie zaczynają się zbierać w załamaniu po jakichś 2-3 godzinach, jednak nie znikają całkowicie z powieki. Bez bazy, na mojej opadającej powiece, trzymają się bardzo krótko.

Cena - znając firmę Quiz - pewnie nie jest wysoka. Nie polecałabym tych cieni osobom niepoczątkującym - osoby doświadczone mogłyby poćwiczyć makijaż na tych cieniach, jednak uważam, że lepiej zainwestować chociażby w Sleeka ;)

SWATCHE: Duo 09 | Duo 51

Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.

No comments:

Post a Comment