ShinyBox - maj 2014 (pudełko czerwcowe - 20% taniej)


W maju, jeśli chodzi o ShinyBox, opóźnienie jest u mnie niesamowite, ale to nie moja wina, że paczki do mnie nie dochodzą i kurier zostawia je w punkcie odbioru, do którego niezbyt wygodnie mi dojechać. No ale w końcu udało mi się mojego boxa odebrać. Każdy zawartość zna, ale jako ambasadorka jestem zobowiązana pokazać, co kryło się w majowym SB.


W poprzednim pudełku dostałyśmy antyperspirant w sprayu Rexona, w tym pudełku mamy to samo tylko że w sztyfcie/kremie. Trochę dziwne, że dwa produkty tej samej marki z tej samej kategorii, ale nie narzekam, bo lada dzień będzie lato, a ja przynajmniej nie muszę kupować antyperspirantów przez najbliższy czas. Płyn micelarny Dermedic (o pojemności 100ml) też się przyda - ich nigdy za wiele, bo i tak prędzej czy później się zużyje. Większość majowego pudełka ta miniaturki. Poza małym płynem micelarnym mamy tu dwie rzeczy z Clareny: krem do stóp ze srebrem (30ml), krem do rąk (30ml). Od firmy Schwarzkopf mamy balsam do włosów, do suszenia. Jestem ciekawa jak się sprawdzi, ponieważ przy deszczowej pogodzie, która ostatnio ciągle nam towarzyszy często sięgam po suszarkę. Najfajniejszą miniaturką jest chyba próbka perfum L'Occitane. Myślałam, że zapach będzie bardziej letni, a tymczasem jest on dość ciężki i bardziej wieczorowy, ale podoba mi się. Dla ambasadorek wrzucono jeszcze balsam do ust balmi - mi trafiła się truskawkowa wersja.


Niestety majowe pudełko nie powaliło mnie, ale też nie uważam, żeby było złe. Miniaturki przydadzą mi się na wyjazdy i Woodstock, a antyperspirantu Rexona chętnie wypróbuję, ponieważ nie skusiłabym się na ten produkt za 25zł. Podoba mi się balsam do ust i to, że ma zawieszkę, więc można go przypiąć do kluczy i zawsze mieć ze sobą (ja zawsze zapominam pielęgnacyjnych mazideł do ust). Próbka perfum też będzie fajna na wieczorne wakacyjne wyjścia.


Jeśli jesteście zainteresowane kupnem następnego, czerwcowego pudełka (to już druga rocznica ShinyBoxa), to mam dlaWas 20% rabatu - przy zakupie wpiszcie kod "AGUSIAK20". Wtedy zapłacicie za pudełko 39zł zamiast 49zł :) http://shinybox.pl/shinyclub/index/id/70

No comments:

Post a Comment