Rope Nails


Witajcie! :)

Dzisiaj mam dla Was propozycję bardzo prostego malunku na paznokciach, który będzie się świetnie prezentował podczas lata.
Zainspirowałam się w supermarkecie, przeglądając książkę poświęconą paznokciom :)


Fakt nieposiadania niebieskiego lakieru, na którym byłoby widać czerń wcale mi nie przeszkodził.
Wystarczyło dokładnie zmieszać biały lakier z granatowym i wyszedł odcień idealny.

Hi! :)
Today, I wanted to share with you my super easy to do nails:) They'll look just perfect for summer.
I got inspired in the supermarket, browsing through a book about nail art.
I didn't have a blue polish but that wasn't a problem. All I needed to do was mix white polish with my navy blue one.



Wykonanie samego wzorka zajmuje około 10 minut, poźniej tylko czekanie aż porządnie wyschnie, nałożenie top coat'u i znów czekanie.

To create the rope design, I needed about 10min. Then I just had to wait until it dries and apply a top coat.


PAESE - utwardzacz z żelazem #hard as steel
MAVALA #49 WHITE  
Golden Rose - RICH COLOR #16 (RECENZJA - TUTAJ)
Safari - Trendy! Colour! #HD 30
Flormar - pretty #P30
Pierre Rene - XPRESS dryer

I jak Wam się podoba? Może zdecydujecie się odtworzyć go na swoich paznokciach?
Oczywiście sposób 'wywijania' liny może być totalnie według Waszego upodobania.
Ja to robiłam 'na spontanie' :)

How do you like it? :) Would you try to recreate this?
Ofc, you can shape the rope as you wish. I did it spontaneously :)
________________
camera: Canon 600D + ring light




No comments:

Post a Comment