Skromne zakupy z Rossmanna (+ swatche)


W Rossmannie byłam i ja. Co prawda planowałam nie iść wcale, ale stwierdziłam, że w normalnej cenie nie kupię tych produktów, na które miałam oko. Planowałam odłożyć sobie trochę grosza, kupić kilka rzeczy więcej, jednak nieplanowane dwa wyjścia na miasto spowodowały, że nie miałam nic :P więc poprosiłam Kubę o pożyczkę sumy tylko na to, czego chcę najbardziej.

Gdy weszłam do drogerii, myślałam, że już nic ciekawego nie zastanę i w sumie nie będę musiała nic wydawać. Prawda okazała się inna. Mimo że byłam w Rossmannie w samym Rynku, wszystko było... heh, no i musiałam ulec pokusie. Warto jednak zaznaczyć, że chapnęłam tylko te trzy rzeczy, które planowałam. No a i tak kwota do zapłaty nie była niska. Wydaje mi się, że ceny przy kosmetykach były nieco zawyżone, no ale i tak po odjęciu -40% wychodziło opłacalnie.


Na powyższych zdjęciach widać całe moje zakupy.

Od dawna czaiłam się na pomadkę Rimmela z serii by Kate w kolorze 16. Jest to bardzo popularny odcień szminki, dużo osób ją ma i w sumie się nie dziwię, bo kolor jest fantastyczny. To jasny róż z domieszką koralu. Idealna na wiosnę i lato, ale w zimie też wygląda ok. Dawno nie nosiłam jasnych pomadek, ale coraz częściej się do nich przekonuje... co prawda są to odcienie soczyste, bo typowe korektorowe nude nadal mnie nie ciągną ;) Zapłaciłam za nią 11,99zł.

W związku z tym, że kocham Stellar, zapragnęłam kolejny twór Rimmela z serii Apocalips. Tym razem w moje ręce trafiła Nova. Po szalonym kolorku, przyszła kolej na bardziej stonowany. W sumie myślałam, że jest mniej różowy, a jednak radzi kolorem. Mi to nie przeszkadza. Jestem ciekawa, jak będzie się sprawdzał. Zapłaciłam za nią 14,39zł.

I ostatnim, chyba najważniejszym zakupem jest kredka Max Factor w kolorze 090 Natural Glaze. Po nieudanej przygodzie z białą kredką elf, chciałam coś dobrego na linię wodną. Białe kredki nie do końca do mnie przemawiają, więc zapragnęłam zachwalanej beżowej od Max Factor. Po pierwszych aplikacjach jestem zadowolona. Zapłaciłam za nią 17,39zł.

 

No comments:

Post a Comment