MAKIJAŻ: Szaro-bury paletką Sleek - Storm

To jeden z niewielu makijaży wykonanych paletką Storm. Była moją pierwszą paletą Sleek, chociaż niezbyt udaną. Zmalowałam nią bardzo mało makijaży - może z 10-15. Nie pasowała mi, a jednak dalej kusiłam się na następne palety. Ale cieszę się, bo inne są o wiele lepsze od niej (przynajmniej moim zdaniem). Ta ma bardzo monotonne kolory i trzy ciemne kolory na oku wyglądają tak, jakby był to jeden; tak samo ze złotem - każde do siebie podobne.

Z paletą się żegnam, najprawdopodobniej idzie w świat :) Oby komuś dobrze się jej używało ;)

Makijaż nazwałam szaro-burym, chociaż wcale nie miał taki być. Makijaże wykonywane paletą zawsze mi takie wychodziły... a do jego wykonania użyłam złota i ciemniej zieleni. Nad załamaniem mamy brąz połączony z czernią... a wszystko wygląda na szaro-szare. Ehh...


No comments:

Post a Comment