Aktualizacja włosowa - PO ROKU ZAPUSZCZANIA

Witam Was w dzisiejszej aktualizacji włosowej. Dokładnie rok temu dość mocno ścięłam włosy i zaczęłam zapuszczanie. Miałam dość wciąż takiej samej, średniej długości... chciałam móc zrobić coś przy tych włosach - spiąć, pokręcić, cokolwiek. Wprowadziłam swoje postanowienie w życie i obecnie jestem posiadaczką o kilkanaście centymetrów dłuższych włosów.


PAŹDZIERNIK 2012:
Rok temu, 19.10 byłam u fryzjera, gdzie dość mocno ścięłam włosy - sięgały mi lekko za ramiona. Pozbyłam się wtedy dużej ilości zniszczonych końców i rozpoczęłam intensywną regenerację. Przy okazji, był to okres, w którym zafarbowałam swoje kudły ostatni raz. Moje włosy niedługo po ścięciu wyglądały tak:

Długość włosów (19.10.2012) - 31cm

W ciągu roku podcinałam włosy raz lub dwa (nie pamiętam dokładnie). Przy pierwszym razie włosy skróciłam o jakieś 4-5cm, a jeśli był też drugi raz to nieco mniej - 1-2cm.

PAŹDZIERNIK 2013:

Włosy mam sporo dłuższe. Dzisiaj akurat nie wyglądają za pięknie, nie są jakieś super wygładzone... no ale mam wrażenie, że przechodzą przesilenie jesienno-zimowe i różne, niedobre rzeczy się z nimi dzieją :P Niedługo będę musiała podjąć końcówki i iść bardziej w kształt litery U.

Długość włosów (19.10.2013) - ok. 46cm
   

No comments:

Post a Comment