Wakacyjne spotkanie blogerek we Wrocławiu - relacja


W sobotę 22.06.2013r. odbył się wakacyjny zlot blogerek we Wrocławiu. Spotkałyśmy się o godz. 13:00 w kawiarni Grand cafe, mieszczącej się w budynku Grunwaldzki center. Organizatorkom należą się brawa za świetną organizację i wysiłek włożony w to spotkanie. Dzięki! :*

Szkoda mi w sumie, że nie zrobiłam więcej zdjęć, a w sumie była możliwość :P No ale trudno, cieszmy się tym, co jest. Zebrało się nas kilkanaście (nie pamiętam dokładnie ile - koło 15). Siedziałyśmy przy małych stolikach połączonych w jednego długiego węża. Oczywiście towarzystwo podzieliło się na dwa obozy, ale to normalne przy takim ustawieniu... zloty chyba musiałby się odbywać na stojąco, żeby każdy miał kontakt z każdym ;)


Niedługo po oficjalnym przywitaniu wymiana poszła w ruch. Sporo rzeczy oddałam, ale też sporo przygarnęłam. Jak zawsze. Mam nadzieję, że osoby, które się skusiły na produkty ode mnie będą miały z nich użytek. Ogólnie spotkanie bardzo mi się podobało. Świetne towarzystwo, w fajnym miejscu, ze smacznym jedzonkiem (no niektórzy jedzą po dwa hamburgery ;P).

tutaj już po pierwszej porcji :D zdjęcie ukradzione od http://anitk4.blogspot.com/ :P

Na powyższych zdjęciach widać naszą stronę stolika, właśnie w takim gronie siedziałam. Wszystkie te dziewczyny znałam z poprzednich zlotów i dzięki temu nasze rozmowy sunęły bardzo lekko, gładko i przyjemnie :) A Iwona jest szalona i zamiast przywitać się kulturalnie "Cześć", ta od razu do mnie gada "Aga, Aga, wiem, gdzie mieszkasz!" - Hahahaha, ah ta sława XD

Na spotkanie przyszły też dwie Panie - jedna z własnej firmy wiżażowej time2save, gdzie oferuje nam usługi makijażowe z dojazdem do domu; oraz druga Pani z Avon przedstawiająca nam różne produkty (w tym nowości) oraz dzieląca się z nami swoją wiedzą. Zostałyśmy także obdarzone upominkami od różnych firm. Było tego mnóstwo i z trudem dotarłam do domu.



Sponsorom dziękuję za gifty, a Wam za organizację fantastycznego spotkania! :*

No comments:

Post a Comment