1st Bloghday :)


Witam Wszystkich serdecznie :)

Dzisiaj są pierwsze urodziny mojego blożka ;) Jestem już tutaj cały, okrągły rok. I dzisiaj jest 101-szy post :)
Cieszę się bardzo z tego powodu i mam nadzieję, że będzie kolejnych tyle a nawet i więcej. Póki jesteście ze mną, mam dla kogo się wysilać i moje wyczyny nie idą na marne :p Chciałam podziękować wszystkim, którzy tutaj ze mną są; za każde miłe słowo, za nowe znajomości. To co, że wirtualne... ale szczerze mówiąc to to w całym blogowaniu jest najpiękniejsze: kontakt międzyludzki, zawieranie nowych znajomości, otwieranie się na świat. Tak więc dziękuję jeszcze raz i witam wszystkich nowych na moim pokładzie ;) Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj inspiracje jak i czasami poprawę humoru :) 

A teraz zapraszam na wczorajszy strój dnia. W Częstochowie za sprawą Pauli i Kalinki odbył się SWAP, ale najlepsze działo się później :) Zdjęcia, pogaduchy, śmiechy. I tutaj idealny przykład na to, że wirtualne znajomości mogą się przerodzić w te z reala (tudzież biedronki:p). Ja bardzo się cieszę, że mogę mieć dziewczynki w gronie swoich znajomych :) I już większe spotkanko wraz z malowankiem mamy zaplanowane, tak więc możecie się spodziewać posta w najbliższej przyszłości :) Ok, widzę że się rozgadałam, zapraszam na zdjęcia :p

Hello My Friends :)
Today is a special day for my blog as it's its first birthday :) Or as I call 'bloghday' :) And it's 101st post, I hope there will be many many more yet :) I'm extremely happy that I can be here with you guys. And if it weren't for your presence here, my blog wouldn't exist. I wish to thank you for all your nice words, support and everything. Thank you and welcome all new friends :) I love blogging, it's my hobby and what's the most precious is the ability to getting to know other people. Doen't matter that it's just virtual friendship, who knows, maybe one day we'll meet face to face?:) I hope you find here inspiration as well as a dose of humour :)
Now I'd like to show you my yesterday's outfit I wore at SWAP party. Hope you'll like it :)

Zacznijmy od makijażu z szybkim tutorialem :)
 (muszę przyznać, że pozytywnie mnie zaskakuje aparat w moim telefonie :)
Let's begin with make-up with a quick pictorial :) 
( I must admit that I'm really surprised that my phone takes such good pics ;))
1. Od wewnętrznego kącika do połowy oka nakładamy jasny, perłowy cień  (Glazel Visage)
2. W zewnętrznym kąciku nakładamy matowy brąz (Sephora Make-up Studio Palette)
WSZYSTKO DOKŁADNIE ROZCIERAMY
3. Łączymy oba kolory ze sobą, nakładając pomieszane perłowe złoto z miedzią na środek powieki. (Technic Electric palette) Zewnętrzny kącik jeszcze pogłębiamy matową czernią. (Sephora Make-up Studio Palette)
4. Dolną powiekę akcentujemy brązem (Sephora Make-up Studio Palette)
5. Rysujemy czarną kredką kreskę przy linii rzęs (Mon Ami) , następnie rozcieramy. Tuszujemy rzęsy (Lumene - Blueberry Volume) i gotowe :)

Lipgloss - Essence: Stay with me - #02 My favourite milkshake







(Widać, że mam porządne pędzle do blendowania :P )




| skirt, top-sh | belt-allegro | shoes-światbutów24 | glasses-Firmoo |
| necklace-KappAhl | bracelet-Diva | watch-EdiBazzar | Ring-Rossmann | Earings-nn |








(photos - Samsung Galaxy S3 mini)

No, to Wy się trzymajcie, a ja spadaaaaam :D
See u soon :D

XOXOXO



$19.99 Flash Sale on 200 Crazy Leggings
Valid dates: 06/18 – 06/20/2013


No comments:

Post a Comment