♥ SPRING !! + VIDEO

Witajcie Kochani! 

Chciałabym Wam na początku serdecznie podziękować za wszystkie Wasze miłe słowa pod ostatnim postem! Dziękuję! :) Odwiedzę Was jak tylko znajdę więcej czasu, w ten weekend :)

Już daaaaaaawno nie było tutaj porządnego makijażu :) Ok, przepraszam i rekompensuję :)
Muszę Wam powiedzieć, że strasznie mi się podobało jego tworzenie i trochę się bałam, bo jest to moje pierwsze 'cut crease' (czyli widocznie odcięte załamanie) jakie robiłam ^^ I ja jestem z efektu zadowolona ;) Co sądzicie? :)

Idealny makijaż do sesji, a kolorki takie boskie, że aż żal było mi go zmywać :(

Zdjęcia są jakie są :P Sama musiałam sobie robić :P


Hello My Dear Friends!! 
Thank you very much for all ur nice words :)  I'll check on ur blogs when I find a little time :)
Today I present you my ( FIRST IN LIFE! :P ) cut crease :) I think that it turned out really nice :) What do you think? Neon colours are just perfect for spring and such make-up is great for some photo sessions :)




Cienie Flormar są zdecydowanie moimi ulubieńcami na Wiosnę!  To jak się ze sobą łączą, jaki mają pigment jest zniewalające! :)
I really love Flormar neon eyeshadows! They will be my fav neons for spring! :) They're soo vibrant and blends great ! :)







Uwielbiam te rzęsy! Dają spektakularny efekt za cenę 4 zł !! 
Na pazurkach mam po prostu żółty lakier z Safari :)


Jak widać, wczułam się w rolę i wiosna w moim poście też zawitała :D
As you can see I invited Spring to my post :D

A jeszcze w ramach niespodziewajki mam dla Was filmik :)
Postanowiłam nagrać ten TAG, bo idealnie pasuje do makijażu, który zrobiłam, a Wy możecie go zobaczyć na żywo :) Kolory oczywiście trochę zjedzone i kamera mojego brata wariuje i sama zmienia kolory (oprócz jednego momentu) ale mam nadzieję, że wytrwacie :) Starałam się bardziej ogarnąć i mam nadzieję, że będziecie widzieć różnicę w filmiku ^^ Miłego oglądania Misiaczki :D 



I jeszcze na koniec wyróżnienie od Viosna000 :) Dziękuję Kochana!  :)

Rurki czy dzwony?
rurki :)
Mini czy maksi?
maaaxi! :)
Szpilki czy baletki?
szpilki :)
Sztyblety czy lity?
Tu pojawił się wujek google odnośnie nazwy tych pierwszych :D
hmmm nie mam ani tych ani tych, ale już od długiego czasu marzą mi się lity i nie mogą trafić do mojej szafy :(
Trencz czy ramoneska?
Wiosna jest - nic :D A tak na serio, to ramoneska :)
Naszyjnik czy bransoletka?
hmm... bransoletka :) Zawsze można doszyć naszyjnik do bluzki i już staje się częścią bluzki :D ^^
100 torebek czy 100 par butów?
butów ... chociaż wolałabym all inclusive w tym temacie :D
Kopertówka czy shopperbag?
shopper :)
Paski czy kratka?
paski, ale i kratką nie pogardzę :)
Neony czy pastele?
NEONY 
I na koniec: przesłodzone popierdółki czy anonimowe hejty?
hmmm aleś dała pytanie :D szczere, adekwatne do tematu komentarze :) A jak hejty, to konstruktywne ^^


Buziaczki Kochani i do następnego! :) Dziękuję, że jesteście! I Was wciąż przybywa:)
(w następnym poście będą dwie małe metamorfozy ^^)

Kisses My Sweeties and see u soon :) Thank you for being here with me and hearty welcome for all new people :) 
(In the next post, there will be two metamorphosis ^^ )



No comments:

Post a Comment