Liebster Award [3] + Comfy Evening Look :)

Hej Kochani ! :)

Kurczaku, już trzeci post z tą nagrodą u mnie ;) Hmmm czuję się zaszczycona :) 
Dostałam trzy nominacje i zamieszczę je wszystkie po kolei w tym poście :)


Kilka słów na ten temat, jakby ktoś nie wiedział o co w tym chodzi :)

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną pracę”, za przyjazny blog.  Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Nominacja i pytania od MakeUpByMaya :)

1. Skąd czerpiesz inspiracje w swojej pracy?
Dosłownie zewsząd ;) Z internetu, z Waszych blogów, swojej przestrzeni, moja wyobraźnia pracuje na wysokich obrotach :)
2. Twój ulubiony podkład do twarzy?
Aktualnie Lumene zmieszany z odrobiną Pierre Rene. 
3. Jak długo zajmuje Ci wykonanie makijażu?
Uuuu to zależy ile mam czasu :p od 7 min do 1 h :) A jak artystyczny to jeszcze dłużej :)
4. Dokończ zdanie "w ludziach nie cierpię..."  ?
Dwulicowości, zazdrości i 'paniusiowania' ... i flegmatyczności...
5. Doceniam u ludzi...?
Szczerość, otwartość, pozytywny 'krejz', samokrytykę :) Szczerość przede wszystkim.
6.  Na bezludnej wyspie nie obeszłabym się bez ...?
Mojego Kochanego :)
7.  Bronzer czy róż?
Bronzer :)
8. Ulubiona potrawa?
Oj ja to uwielbiam wszystko prawie :D ale kluski na parze z sosem jagodowym zawsze i wszędzie :)
9. Wymarzone wakacje to...?
All inclusive w ciepłych krajach :)
10. Ulubiony bloger/blogerka?
Jest ich wiele :)
11. Ulubiona pora roku? dlaczego? 
Lato - ponieważ uwielbiam jak na dworze jest przepiękna pogoda i jest ciepło ;)

Nominacja i pytania od  paulina-makeupsession :)

1. Czy uważasz że mój blog jest interesujący? Uzasadnij...
Myślę, że tak :) Pokazujesz bardzo ładne makijaże:) Czasem tylko brak opisów kosmetyków, a przydałyby się ^^
2. Wolisz paznokcie naturalne czy tipsy?
Naturalne :) Tipsów nigdy nie miałam :P
3. Czym nakładasz cienie?
Głównie pędzlami, czasem aplikatory, a nawet przy niektórych palcami :)
4. Czy przed spaniem zawsze zmywasz makijaż?
Zawsze!! :)
5. Ulubiona pomadka nawilżająca to...?
Bardzo lubię te najnowsze z Avonu o zapachu kokosa :)
6. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo chciałam się dzielić swoją pasją i może inspirować innych :)
7. Wymień trzy najważniejsze rzeczy w twoim makijażu codziennym?
1. Dobrze przygotowana twarz 2. przydymiona kreska na dolnej powiece 3. Wytuszowane rzęsy
8. Czy masz kogoś kto inspiruję Cię do artystycznych działań? (np. makijaż, fryzury, stylizacje) Jeśli tak to kto to jest?
Nie mam konkretnej osoby.
9. Miałaś choć raz usta pomalowane na czerwono przy dziennym makijażu?
Miałam :)
10. Ulubiony produkt kosmetyczny to...?
Na ten moment zdecydowanie żelowy eyeliner z Rimmel 
11. Produkt którego nie poleciła byś nikomu to...?
Hmmm, nie przychodzi mi nic teraz na myśl :p

Nominacja i pytania od urodzonawtrampkach

1. Styl której gwiazdy podziwiasz/inspiruje Cię?  
Nie ma jednej konkretnej ;)   
 2. Lubisz wymieniać się ubraniami/kosmetykami z przyjaciółką?
Jak najbardziej :)
3. Absolutne „must have” na wiosnę (ubranie, kosmetyk itp.)
Kapelusz, neonowy cień :)
4. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć dzielenia się swoją pasją :)
5. Czego nigdy w życiu nie ubierzesz?
Spódnicy 3/4, chyba, że stracę w obwodzie łydki 5 cm :P
6. Jak określasz swój styl?
Hmm, mix stylów, jak się czuję, tak się ubieram :) 
7. Spodnie czy spódnice?
Spódnice
8. Ulubione perfumy?
DG Light Blue, Celine Dion - Sensational
9. Co robisz z kosmetykami, które się nie sprawdziły?
Oddaję lub leżą zapomniane ;p
10. Podążasz ślepo za moda?
Zdecydowanie nie. Podążam za tym co mi się podoba i wydaje się słuszne do mojej figury.
11. Róż czy bronzer?
Bronzer.

Dziękuję bardzo Dziewczynki za nominację :** :)

Żeby nie było tak sucho, dodaję jeszcze kilka zdjęć casual'owego outfit'u, który miałam sobie w jeden z ostatnich wieczorów :) Nic nadzwyczajnego. Kurteczkę z ZE-ZE, zakupioną dawno temu w Finlandii, uwielbiam ;) W całej okazałości będziecie mogli ją na pewno zobaczyć jak się zrobi ciepło :)


Z okularkami Firmoo zdecydowanie się lubię :)

Jestę Wampirę :D
Szczerze, to nie bardzo siebie lubię w spiętych włosach :| No ale... :P




Jakbym założyła czarne spodnie, wyglądało by o niebo lepiej, ale akurat nie mogłam :P

Kurcze strasznie mam mało czasu ostatnio na blogowanie,odwiedzanie Was i śledzenie co się dzieje... Ale za dwa miesiące z hakiem udręka się skończy ;) Mam nadzieję, i licencjat będzie zdany :) Póki co, przygotowuję się do prowadzenia zajęć z pierwszakami.. uhhh będzie ciekawie... Złotowłosa i trzy misie :P

Pozdrawiam Was serdecznie :) Dobrej nocy Kochani :**

XOXOXO


No comments:

Post a Comment