Invest in vest :)




Witajcie Kochani :)

Na dworze cieplutko się zrobiło, aż się nie chce wierzyć, że jeszcze niedawno pomykałam w futrze :P
Dzisiaj znów molestuję swoje koturny, ale to wszystko dlatego, że są to moje najwygodniejsze wysokie buty  w szafie :P Takie, w których mogę pochodzić sporo po mieście i dopiero po pewnym czasie zacząć jęczeć a moje nogi mnie zaczynają hejtować :P Kapelusz po raz kolejny, muszę sobie kupić ich więcej, bo tak bez przerwy w tym samym.. :P
Koszula i kamizelka to mój ostatni łup z sh i jestem z tych rzeczy mega zadowolona! :) Polowałam na jakąś fajną kamizelkę już od dłuższego czasu, znalazłam i czuję się w takim stylu świetnie! :) A jak wyglądam, oceńcie sami ^^

Hello My Friends :)

It's sooo warm outside and I'm really happy about it :) Today I'm wearing my wedges (for the x time :p) but it's because they are the most comfortable high shoes in my wardrobe :) Ones in which I can walk a lot and start feeling the pain after a long while :) 
My shirt and vest come from a second hand shop and I really like them ! This is definitely the style I feel good at :) And if it comes to how I look in it - you're the judges ^^







Jeżeli chodzi o makijaż, postawiłam na naturalność :)
If it comes to make-up - I decided on a natural look :)



Tutaj mam na sobie akurat puder w kremie z Lirene, bo mój kochany Lumene mi się skończył, ale zakupiłam ostatnio Bourjois 1,2,3 i póki co, no nie powiem, bo jestem zadowolona ;) Kiedyś zrecenzuje :)






| trousers, shoes - nn | shirt, vest - sh | bag - Seppälä | hat - Deichmann | glasses - Firmoo |
| bracelets - DIY, KappAhl | necklace - KappAhl | watch - EdiBazzar | rings - Rossmann |
| earings - gina tricot|








Koniec tego Gwiazdorzenia, czas wlec się na zajęcia... :| :p
Time to head for classes... :| :p


Hmmmmmm... A może by tak zrobić sobie wolne..? Nikt nie paczy ^^
Hmmmm... And maybe I would play truant... :p



Było by tak fantastycznie... :)
It would be fantastic :)


ehhh no jednak nie można...
agrrrr I can't today...
.
.

.
.


A po zajęciach był czas na shopping i nie obyło się bez lodów z Mac'a :D :) Mniaaaam :)
And after classes - shopping and ice creams! :) Yummy :)




Zapraszam Was na mojego Fb, gdzie znajdziecie newsy i zdjęcia, niekoniecznie zawsze umieszczane na blogu :)
I invite you to like my Fb page, where you can find some news and pics not necessarily posted on my blog ;)




Na majówkę wyjeżdżam i nie będę mieć niestety neta. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnicie ;P
Buziaki i Udanego weekendu majowego :)

I will be away for a week so hope you won't forget about me :P
Have a lovely week :)



XOXOXO


No comments:

Post a Comment