II zlot blogerek kosmetycznych w Opolu


Wypłynęła dziś dużo notek na ten temat i możliwe, że wiecie, że byłam wczoraj na zlocie w Opolu. Tym razem jechałam w większym towarzystwie (tzn: nie tylko mojego chłopaka), bo z: LaNińą, Justyną i Anią :D

Dotarłyśmy do Opola trochę wcześniej, więc udałyśmy się do Hebe... jednak nic tam nie kupiłyśmy. Gdy podeszłyśmy pod Pub Ostrówek, okazało się, że właściwie już wszystkie dziewczyny są w środku. Znów trafiło mi się miejsce w rogu, znów przy stole z Magdą i Darią :D Poznałam też Saharu, którą kojarzę już od dawna. Siedziała z nami także Gosia, którą miałam okazję poznać bliżej dopiero teraz, mimo że widziałyśmy się już na dwóch innych zlotach.


W międzyczasie zaczęłyśmy wymieniać się kosmetykami - torby/kosmetyczki wędrowały wokół stołów. Pomimo faktu, iż siedziałyśmy na końcu, wciąż udało nam się dorwać coś interesującego.

Pierwsze na stole pojawiły się ciasteczka, koreczki i napoje. Tych ciach było tyle, że nawet nie było widać ich ubytku! Następnym, jednak większym, 'daniem' była pyszna szarlotka z lodami. Nie mam jej zdjęć, bo pochłonęłam ją prędzej niż pomyślałam, by ją uwiecznić ;P

Przyszedł czas na pizzę... mniam, mniam!


Ale żeby nie było... nie pojechałam tam dla żarcia! :P Mimo że siedziałam w znanym już mi gronie, tematów do rozmów nie brakowało. Miałyśmy z Justyną kilka faz, o których lepiej nie mówić :D

Anulaat, ja, Zauroczona-kosmetykami || z bloga: http://fanglefashion.blogspot.com/
ja, Zauroczona-kosmetykami, Saharu, Darusia994, Karminoweusta

Zlot zleciał mi wyjątkowo szybko, chociaż byłyśmy tak kilka dobrych godzin. Najfajniejszy aspekt zlotów, to poznawanie na żywo osób, które zna się już z blogosfery i cieszę się, że miałam okazję porozmawiać z nowymi osobami. Dostałyśmy niemało upominków od firm, jednak pokażę je innym razem, ponieważ nie miałam czasu zrobić im zdjęć. Jednakże kilka firm zawiodło - przysłali produkty z bardzo krótkim terminem ważności, co jest niefajnym posunięciem.

Na koniec chciałabym podziękować organizatorkom/pomagatorkom :D - Milky chocolate, fanglefashion, EcattieM, sabbatha - dziewczyny, postarałyście się. Lokal był przyjemny, obsługa miła, a jedzenie bardzo smaczne. Bardzo mi miło, że kolejny raz przygarnęłyście mnie na opolski zlot ;) ;*

No comments:

Post a Comment