Rozdanie: Wiosna tuż tuż! - do wygrania kosmetyki kolorowe :)


Cześć! Chciałabym ogłosić małe rozdanie. Jako że w mojej kosmetyczce jest kilka rzeczy, które jakoś do mnie trafiły (albo je kupiłam, albo dostałam na zlocie/w wymianie), a jakoś nigdy ich nie używałam, mimo że myślałam, że będę... to postanowiłam oddać je w dobre ręce :)

Do wygrania jest sama kolorówka: błyszczyk i cień (który może służyć jako róż) marki Alkemika, tusz Bell, pomadka Rimmel (002 Candy), lakier do paznokci Hean oraz kolorowa paletka cieni MIYO. Wszystkie te rzeczy są nowe i nie były otwierane/używane.

Poza tym stwierdziłam, że uzupełnię rozadnie kilkoma rzeczami, które były już otwarte, jednak nie pasują mi (np. kolorem) lub się dublują (lakiery). Zatem razem z nowymi rzeczami, w paczce znajdą się:


Flejksy z Essence (mam flejksy z My Secret, nie potrzebne mi dublujące się), lakier Vipera - świetny dzienniak, w sam raz do biura czy na uroczystości oraz podkład w kremie Kobo (wygrałam go w rozdaniu, jednak jest dla mnie o wiele za jasny - to najjaśniejszy odcień).

REGULAMIN (Proszę przeczytać!):
  1. Organizatorem konkursu jest Agusiak747 z bloga Agusiak747.blogspot.com. Nagrody zostały udostępnione mi przez różne firmy/osoby lub zakupione przeze mnie. Produkty są nowe, nieużywane. Dodatek do rozdania jest tylko dodatkiem, nie jest to podstawowa nagroda, stąd fakt, iż są używane/otwarte.
  2. Żeby wziąć udział w konkursie, musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
  3. Musisz być obserwatorem publicznym mojego bloga. Będzie mi miło jeśli także polubisz Agusiak747 na FB.
  4. Konkurs trwa od 7.03 do 20.03.2013r., do godziny 23:59, wyniki ogłoszę do 24.03.2013 r.
  5. Zadanie konkursowe: Czemu nie możesz się doczekać nadejścia wiosny? (jeśli nie lubisz wiosny możesz odpowiedzieć na pytanie: Czemu nie chcesz nadejścia wiosny?) Uzasadnij. Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona.
  6. Zgłoszenia proszę zostawiać w komentarzu, z adresem e-mail (jeśli lubisz na FB to też nick/inicjały).
  7. Mam prawo do wnoszenia zmian w niniejszym regulaminie.
   

    No comments:

    Post a Comment