Purple, Green & Blue

Hej Kochani ! :) 

Jako że czuć już nadchodzącą wiosnę (chyba ten mój ostatni makijaż przegonił zimę :P), pozostańmy w tych klimatach :)
Dzisiaj mam dla Was kolorowy makijaż w zieleniach, niebieskościach i fioletach :)
Przepraszam za jakość zdjęć, ale musiałam się posiłkować swoją cyfrówką.. Starałam się jakoś je odratować... Zwłaszcza twarzy, bo zdjęcia oka to tak nawet dobrze wychodziły.

Hi !:)
I've got a colourful make-up for you today :) This time in green, blue and purple ;) Sorry fir the quality of pictures but I had to take them with my old camera, which is not as good as I wish it to be.. I tried to save them somehow.. Especially those of my face as eyes look quite well.




Stwierdzam, że chyba najczęstszym kolorowym kolorem jaki występuje na mojej dolnej powiece jest właśnie fiolet :P
I must admit that in most of cases when it comes to colourful lower eyelid, I choose the purple colour :P



TWARZ
Nivea- Make-up starter
Pierre Rene - korektor #01
Lumene- Mineral Foundation #Cream Beige + Pierre Rene - Skin Balance #25
Rimmel- Stay Matte #Transparent
FM - blush
PAESE - rozświetlacz w kompakcie

OCZY
Inglot - Duraline (jako baza)
Sephora Make-up palette
Flormar - N105
Rimmel - waterproof gel liner
HM - biała kredka #PURE WHITE
Eveline - serum do rzęs
L'oreal - Volume Million Lashes

USTA
Neutrogena - balsam do ust

I jak Wam się podoba? :) Ja się czuję genialnie w takich makijażach :) 
I tak - to był mój dzienny makijaż :) Nosiłam cały dzień :)
And how did you like it? :) I feel really great in such make-up :)
And yes - this was the make-up I worn during that day :)

Dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!:) Hehe niektóre mnie nieźle rozbawiły :D 
I dostałam prośbę o 'no make-up make-up', szare smokey, i naturalny makijaż ;p Hmm bardzo chętnie zrobię takie, jeżeli chcecie :) Chociaż w takim naturalnym to nic specjalnego przecież nie będzie ;p ale ok :) 
Tylko nie obiecuję, że posty pojawią się szybko, bo niestety mam wielki zamęt z nauką, dużo obowiązków, pewne problemy i mam nadzieję, że zrozumiecie ;) Ale jeszcze tylko 4 miesiące tej męczarni :)
Tymczasem ja uciekam pisać rozdział pracy licencjackiej.. :/ ehhhh fascinating...

Na koniec tylko jeszcze informacja :) 
Organizuję małe rozdanko na moim FB, jeżeli macie ochotę, zapraszam do wzięcia udziału :)
Również przypominam o konkursie na Testera - Tutaj :)

Pozdrawiam Was cieplutko! :)

XOXO

No comments:

Post a Comment