Kolorowo Mi + video :)

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj miałam chwilę czasu rano, to stwierdziłam, że mam ochotę na kolory ;)
Uwielbiam dobrze połączoną czerwień na powiekach :) Razem z pomarańczą i zielenią na dolnej powiece wygląda świetnie! :) No, przynajmniej mnie się podoba ^^

Hello :)
I had some time this morning so I decided to put some colours on :)
I love red colour on eyelids so I combined it with orange and light green ;) I think they are great together :)





PRODUCTS
FACE
Pierre Rene- concealer #01
Revlon- colorstay
Celia - Korektor
Rimmel- Stay Matte powder #transparent
Catrice - Allround Concealer (darkest brown to contour)
Sephora Make-up palette - blushes
PAESE- highlighter #11

EYES
Flormar - eyeshadows #N103; #N105
MIYO - #13 Chili
Miss Of Paris - #677
Inglot - #328 matte
Rimmel- waterproof gel liner
HM- Pure White eyeliner
Eveline- Lash serum
Douglas- Dress Up Mascara

LIPS
Rimmel- by Kate #102 +Golden Rose #126


Z paznokci tylko mały mi się podoba :p


Jako, że przymierzam się do kupna jakiegoś aparatu, wykorzystałam uprzejmość jednej z moich znajomych, która zgodziła się użyczyć mi swojego :) Od razu powiem, że jest to Nikon Coolpix L120. Macie jakieś doświadczenia z nim? :) Bardzo bym chciała kiedyś zacząć nagrywać filmiki, ale niestety póki co dopiero zbieram na jakiś sprzęt, lecz mam nadzieję, że uda mi się do wakacji uzbierać :) I tak w celu orientacji, porobiłam już nim trochę zdjęć i m.in nakręciłam poniższy filmik :)


A teraz zapraszam do obejrzenia filmiku :) I proszę, wybaczcie moje głupie gadanie momentami.. Stres.. :P
Nie wiem tylko czemu u mnie w ogóle głos się nie pokrywał z obrazem :/ Dopiero jak wgrałam na YT to zobaczyłam jak wygląda ten filmik :/ Można oglądać w HD :) Tu mnie dobrze widać...no boję się co powiecie :D :P I jeszcze wybaczcie moje włosy :P W tym tyg będą farbowane :P


Mam na sobie:
sweterek - Sh (hm)
naszyjnik - KappAhl
kolczyki - prezent
wsuwka z kokardką - Centro
i tytułowa torebka - sh :)

Tutaj link do posta z Zodiakowym Lookiem, o którym wspominałam :)

JEŻELI KTOŚ MIAŁBY CHWILKĘ I CHCIAŁ ODDAĆ NA MNIE GŁOSIK :) WIĘCEJ INFO TUTAJ :)



A tutaj jedno ze zdjęć jakie stworzyłam dzisiaj przy pomocy tego pożyczonego aparatu:)


Buziaki Kochani :*
XOXOXO

No comments:

Post a Comment