Zakupy kolorówkowe! Cienie i podkłady :)


Ostatnio udało mi się kupić kilka rzeczy z kolorówki. I nie mówię tu o rzeczach, które pokazywałam w haulu kolorówkowym na YT, bo tamte zostały kupione bardzo dawno temu. Teraz pokażę Wam zakupy z przeciągu kilku dni. Kupiłam sobie dwa podkłady - w sumie nie wiem czemu, były tanie, więc wzięłam i wiem, że na pewno je zużyję, bo akurat podkłady u mnie idą.

Pierwszy podkład to Miss Sporty - So Matte Perfect Stay. Kosztował mnie 12zł i wzięłam numer 003 Medium. Jest to chyba jeden z ciemniejszych tam, ale 002 był dla mnie za jasny, a poza tym wszystkie jaśniejsze miały rozdarte kody, a to był jedyny cały. Nawet nie sprawdzałam koloru, ale myślę, że będzie mi pasować na wiosnę/lato, bo ja nie jestem taka super blada. Jego pojemność to 27,3g.

Drugi podkład to Bell - Super Cover long lasting. Kupiłam go w Biedronce za 5,99zł. Mój numerek to 02 Nude. Mam nadzieję, że będzie dobry. Pewnie będę go używać jakoś teraz, bo zaraz skończy mi się podkład, którym przyciemniam Revlona CS 110 Ivory, który jest dla mnie o wieeeleee za jasny. Tubka mieści 30g produktu.


Moimi innymi nabytkami z kolorówki są 4 cienie Catrice. Dorwałam je w koszyczku z końcówkami/przecenami. Każdy z nich kosztował mnie 6,99zł, myślę, że to dobra cena. Kilka miesięcy temu kupiłam 3 cienie Catrice, ale w jasnych, błyszczących odcieniach i mi nie przypasowały, więc tym razem skupiłam się na innych i jestem zadowolona (chociaż dwóch jeszcze nie używałam, ale widzę, że pigmentacja jest fajna ;)).

040 In the Army now / 190 Petrol keeps me running / 180 Ocean's 14 / 310 Lobster-Lobby.com
bez lampy / z lampą

No comments:

Post a Comment