Mickey Yo! :)

Witam Was Wszystkich serdecznie:)

Zima pełną parą, mam jej już dość :/ Mam  nadzieję, że szybko minie.
W piątek postanowiłam, że tego dnia będzie debiut moich niewypałowych spodni DIY, których tworzenie mogliście zobaczyć TUTAJ :P Długo myślałam z czym je zestawić, aż w końcu wyciągnęłam zapomnianą bluzkę z Mychą Miki i stwierdziłam, że te dwie rzeczy zadebiutują razem :P Taki bardziej kolorowy i z jajkiem casual na codzień :)
Nie mogę się doczekać aż będzie lato i będę tą bluzkę ubierać bez topu pod spodem :D

Przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione moim tel, jako że nie planowałam w ogóle żadnych zdjęć robić tego dnia :P Na spontaniku wykorzystałam Moją Anię, bo akurat wracałyśmy razem do domu ;) Ale starałam się je tak poprzerabiać, żeby się miło patrzyło :)

Hi Everyone :)
I'm fed up with winter :/ Hope it will end soon..
On Friday, I decided to put on my fail-DIY trousers :P And I've been thinking for a while what to juxtapose it with. And I eventually decided to wear my new Mickey top :) Such a colourful and funny look :)
I can't wait when there will be summer and I could wear this t-shirt without anything under it.
SORRY fot the quality of these pictures but there were taken by my phone as I hadn't planned to do any that day :P


Za mną możecie zobaczyć widoki, i drogę którą pokonuję prawie codziennie piechotką na przystanek ;P Tylko 2 km ;p Stąd też płaskie buty... 

Behind me, you can see the scenery and the road I go though everyday on foot to the bus stop. It's just 2 km ;p That's why flat shoes are my friends....







| trousers- nn + DIY | black top- HM | Mickey t-shirt- HM | cardigan - Stradivarius |
| shoes - nn | hat - TK Maxx | bag - gift | colourful bracelet - DIY | watch- Glitter | ♥necklace- gift  |

♥ BFF ♥ :D

Hehe i jak Wam się widzi? :) Bo ja muszę powiedzieć, że ta koszulka będzie na pewno moim letnim ulubieńcem :D
And how do you like it? I must say that this Mickey t-shirt will be my summer fav :D


:D Ja wraz z moją dzisiejszą Mychą Mickey chcemy podziękować za ponad 20 tyś wyświetleń bloga :D WOW! :D 
I już niedługo będzie Was 300 obserwatorów ♥ a na Fb 1000 :D 
Kurcze, nawet nie Wiecie jak się cieszę! :) ♥ DZIĘKUJĘ ! ♥ - sorrki - DZIĘKUJEMY :D hehe :*

:D Me, along with my today's Mickey Mouse, would like to thank for over 20.000 views on my blog :D 
WOW! :D
 And there will be 300 of My Dear Followers soon ♥ and 1000 Fb Friends :D I'm soo happy !! ♥ THANK YOU!! :D :*



ps. zmieniłam znak wodny - lepiej ? :)
ps. I've changed the watermark - better? :)

XOXOXO


No comments:

Post a Comment