Złociste Słońce Szarzyzną Straszone :P

Witajcie Kochani :)
(Haha:) - spróbujcie przeczytać szybko na głos tytuł posta :D Wyszedł mi  taki trochę łamaniec językowy:P)

Ależ zima przyszła..Brrrr! Nie wiem jak u Was ale u mnie jest tak strasznie zimno... Masakra.. A ja nie znoszę zimy :( Dla mnie mogłoby być cały czas lato... Słońce, ciepło i tyle możliwości... :)
Ja już dziś pierwszą piątkę na semestralne zaliczenie zarobiłam, szkoda tylko, że z prostego przedmiotu:P Ale zawsze to jakiś dobry start :P

To tak przy okazji rozweselenia przynoszę Wam dzisiaj troszkę Złocistego Słońca :)) Co prawda wisi nad nim groźna szara chmura, ale u mnie się dzisiaj nie rozpada ^^

Hello My Friends :)
And here the winter came.. Brrrr! Personally, I detest winter... For me, it could be summer all the time :) Sun, warmth and a lot of possibilities... :)
And staying for a while in this warmth, I'd like to share with you a little bit of Golden Sun :) Well, there is a dark, grey cloud threatening the sun... but don't worry! :) On my blog there will be no rain or storm at all!! ^^







Mnie się ten makijaż bardzo podobał!:) Czułam się w nim świetnie:) 
Przechodziłąm w nim od godz 10 do 22 i był w stanie rzekłabym idealnym :)
I really loved this make-up!:) And I felt great in it :)
I wore this look from 10am to 10pm and it was in a perfect condition till the end :) 

Products:
FACE
Essence - coverstick #03 Matt Honey
Lumene - Mineral Foundation #Cream Beige + Pierre Rene -Skin Balance #25
Celia - Korektor podwójny w płynie #1
Rimmel - Stay Matte Transparent Powder
FM - Mineral blush

EYES
Inglot - Duraline
Technic Electric palette - Metalix ( Kupiona na stronie Cocolita.pl )
HM - PURE WHITE eye liner
MF - 2000 Calorie Mascara

I muszę tutaj ogólnie napisać, że jestem bardzo zadowolona z tej paletki!!
* Kolory są super!
* Cienie nie osypują się przy aplikacji!
* Kolory genialnie się łączą ze sobą
* Bardzo dobra pigmentacja
* Długo się utrzymują
* Nie rolują się na powiece
* Paletka zgrabna, lekka i funkcjonalna! :)
* Duży + też to cena :) Jedyna 12 zł ;)

Na prawdę, cieszę się, że je kupiłam :) Pod lupę jeszcze tylko musi iść ostatnia kolorowa:)

LIPS
Golden Rose #126 + transparent lipgloss

Makijaż ten mogłyście wcześniej zobaczyć w tym poście :)
You could see a little of this make-up in this post :)


I jak Wam się widzi??:)
Mam nadzieję, że choć na chwilkę zawitało u Was słońce :))
Miłego Wieczoru Piękni 

And how do you like it?:)
I hope that there was at least a small ray of sunshine at your place :)
Wigh you a wonderful evening! 

Nie wiecie, ale kiedyś pisałam wiersze... Przechodziłam okres depresyjnych tekstów długi czas, ale pojawiać się później zaczęły i jasne, optymistyczne:)
A na samiutki koniec podzielę się z Wami jednym ze z nich :) Jakby nie było, dzielę się częścią siebie...
Proszę jednak o wyrozumiałość :P Za żadną poetkę się nie uważam :) Jednak może niech ujrzą szersze światło dzienne :)

'Happiness'

Chcę zasnąć... 
Czując na sercu ciepło Miłości... 
Chcę zasnąć... 
Słysząc w myślach melodię Szczęścia... 
Chcę zasnąć... 
Widząc we śnie obraz Radości...
Chcę się obudzic... 
I trwać w tym śnie po kres dni...
                                                                 E.


Dodawać od czasu do czasu na końcu notki takie swoje bazgroły ? :p

XOXO

No comments:

Post a Comment