Violet :)

Witam Was Ciepło Kochani :)

Szybko bez zbędności żadnych, bo nauka goni, prezentuję Wam mój pierwszy szybki makijaż przy użyciu jednej z nowych paletek Technic Electric "Ultra Violet" zakupionych na stronie Cocolita.pl :)

Hi My Dears :)
Let me present you my first make-up look done using my new Technic Electric palette from Cocolita.pl :)





Products:
Face:
Lumene - Mineral Foundation #Cream Beige 
Rimmel - Stay Matte Transparent Powder
Sephora palette - blush, bronzer

Eyes:
Inglot- Duraline
Technic Electric palette # Violet
Sephora - gel liner
HM- PURE WHITE eye liner
MF -2000 Calorie mascara


Powiedzieć muszę, że jestem bardzo zadowolona z tych paletek! 
Standardowo najpierw zrobiłam makijaż twarzy i później zabrałam się za oko i jakież to było moje zaskoczenie że cienie się nie osypywały!! Super! Świetnie się kolory ze sobą łączyły, i trwałość też super:) Cały dzień i wieczór bez rolowania:) Nie wiem jak bez bazy jeszcze ale Duraline zawsze daje radę! :D

I must say that I'm extremely satisfied with these palettes !
I did my face make-up first (as almost always) and when I was doing my eyes the eye shadows weren't all over my cheeks :) Great! Colours greatly blended together and stayed on my eyelids all day and all evening:)
I don't know how they would behave without a primer but Duraline always does its job! :D

Zdradzę Wam tylko na koniec, że chwyciłam się za rozjaśniacz dzisiaj :P haha niedługo mała zmiana :P
Ale dziś zrobiłam tylko tyćkę na spróbowanie;p Jednak nie wiem czy był to dobry pomysł robić to na własną rękę i bez niczyjej pomocy:P Ale co tam! :D Jutro ciąg dalszy eksperymentu :D
I'll tell you as a secret that I have grabbed a lightener today :P haha a small change soon :P

XOXO :*

No comments:

Post a Comment