Gradientowo ;)

Helloł ;)
Witam w pierwszym poście w Nowym Roku!:) Jak Wam minął Sylwek?:)
Mi świetnie :)
Przybywam dzisiaj na szybko z pazurkami :) 
Trochę dziabdziania z nimi było i poprawiania, bo tworzyłam je za pomocą sypkich pigmentów ze sklepu z ozdobami do paznokci. 
Żeby było śmieszniej, pigmenty nakładałam na płytkę paznokcia niczym innym jak palcami ;p 
Chyba nie muszę mówić, że miałam całą toaletkę w pyłkach :P

Hi:) 
Welcome to my first post in New Year :) What was your NYE ?:)
Mine was excellent!:)
Today a quick presentation of my nails:)
There was a little work with these as I did them using nail pigments.
I applied the pigments with my fingers;p I don't have to say that my vanity was all over with those pigments;p



Użyłam/Products used:
Ewa Schmith- Odżywka do paznokci z jedwabiem
pigmenty do paznokci/nail pigments
złoty brokatowylakier/gold glitter polish


I jeszcze na koniec Ombre Lips:)
And for the end Ombre Lips:)

Products:
Dark Heart Designs - ELO, Cadence Lip Slicks


Ja zmykam zakuwać a Wam życzę przyjemnego wieczoru :)
I'm going to swot and wish you a great evening :)

XOXO


No comments:

Post a Comment