L'Occitane: szampon i odżywka - produkty odbudowujące do włosów suchych i zniszczonych


L'Occitane poznałam przez ShinyBox. Najpierw były to produkty do ciała - mleczko i mydło, które polubiłam. Potem SB wrzucił nam do wypróbowania szampon i odżywkę. Są to produkty odbudowujące do włosów suchych i zniszczonych.  Próbki nie są małe, mają po 75ml. Używam ich od jakiegoś czasu (na zmianę z innymi kosmetykami do włosów) i widzę niewielki ubytek w buteleczkach.

odżywka / szampon

Odżywka: Wydaje mi się, że jest mniej wydajna niż szampon. Jest rzadka, ma bardzo lekką konsystencję. Nieco dziwnie zachowuje się na włosach, ponieważ kiedy ją nałożę, to zaczyna z nich jakby ściekać (mimo że staram się je wycisnąć z nadmiaru wody). Wtedy zawsze dokładam kolejną porcję, bo obawiam się, że nie zrobi nic na moich włosach. Nie nosiłam jej na włosach długo, bo po prostu się do tego nie nadaje - ściekłaby. Co do działania nie mam większych zastrzeżeń - kosmetyk bardzo ładnie wygładza włosy, lekko nawilża, kosmyki są po niej miękkie. Zapach ma ziołowy, utrzymuje się on delikatnie na włosach. Uważam, że to ciekawy produkt, ale raczej nie kupiłabym go w cenie regularnej (65zł/250ml). Chętnie przyjęłabym tę odżywkę w prezencie, ale nie sądzę, by była warta tyle pieniędzy (przynajmniej dla moich włosów).

Szampon: Ten produkt spodobał mi się o wiele bardziej. Ma podobny zapach i w sumie to wszystkie cechy wspólne tych kosmetyków. Konsystencję ma pośrednią - ani rzadką, ani gęstą. Dobrze rozprowadza się na włosach, tworzy przyjemną pianę. Jest bardzo wydajny, zużyłam na razie może 1/4 buteleczki. Szampon radzi sobie z olejami, dobrze je zmywa. Oczyszczenie włosów jest w porządku, nie zauważyłam plątania (ale mnie nawet Babydream nie plącze). Szampon jest w takiej samej cenie, co odżywka (65zł/250ml) i byłabym skłonna go kupić ze względu na dobre działanie, skład i super wydajność. Pewnie się skuszę, jak wykończę zapasy ;)


No comments:

Post a Comment