Bye Bye Old Year !

Witam Was serdecznie Kochani! 
Po przerwie przychodzę do Was z cieplusim zimowym outfitem :) Na dysku jest kilka nowych folderów, które czekają na selekcję zdjęć i obróbkę :) Niestety nie wiem kiedy będę miała czas to wszystko robić, więc nie obiecuję częstych postów. W Styczniu będę miała średnio po 3 kolokwia tygodniowo, więc nie wiem jak to zniosę, ale nie będę teraz się tym zamartwiać :P

Z tymi zdjęciami było śmiechu i strachu co niemiara:) Mam na sobie moje ostatnie zdobycze, w których się zakochałam bez pamięci:)
Sweterek jest tak niesamowicie mięciutki i milusi, że mogłabym się głaskać bez końca :D
Mimo iż jest on rozmiaru s/m, wydaje się być oversize - ale ja takie lubię! 
Spodnie są jak grube legginsy jakby obsypane delikatnie brokatem ;p Na zdjęciach tego nie widać niestety.. Delikatnie połyskują :)
Jedyne co, to musicie mi estetycznie wybaczyć, bo przytyło mi się ostatnio 3 kilo.. buuu
Ale jedzonko było pyszne :D W Nowym Roku przyjdzie czas na na ćwiczenia :p

Hello Everyone! :)
After Christmas break I want to present you a warm, nice outfit ;) I have more stuff that can be posted on my blog but it needs polishing - so I need to have time. I'm having a lot of tests in January so it will be a tough month, but I hope I will cope with that :) No worry today :P
In this post I'm wearing a sweater that I've bought recently and I'm head over heels in love with it ! 
It's sooo soft that I could caress myself all the time :D And what you have to forgive me is my body.. I've gain 3 kilos recently but the food which was the reason for this situation was delicious :D

Czas opuścić Stary, obdrapany Rok ... biegiem ! :D
It's time to leave that old, obscure year ! ... run! :D






Sweter rodem po babciu uwiódł mnie swoim printem i miękkością :)
Jeden z moich droższych zakupów ostatnio :p Niestety nie załapał się na przecenę ..
It's like an Grandma's Sweater :) I love it! :)







 Buuuuuuuuuuu ! :D



Płaszcz/Coat - Zartex | Sweter, Spodnie/ Sweater, Trousers - TK Maxx |
Zegarek/Watch - Glitter | Kolczyki/Earings - Apart | Torebka/Bag - sh

A tu mały przedsmaczek z czym planuję zrobić outfit jak przyjdzie moja niesamowita paka butowa od Kochanej Rasz :* legginy też z TK Maxx :) Jedyne w sklepie, czekały specjalnie na mnie :D
And here are my new leggins that I'm going to wear when a great prize from Rasz comes :D

I jeszcze chciałabym powiedzieć gorące WITAM do wszystkich nowych obserwatorów :)
Dziękuję! (już 130 Duszyczek ^^) Jest mi bardzo miło i się cieszę niezmiernie, że do mnie dołączacie;)
Witam na pokładzie, ahoj :D :*
And for the end I'd like to say a hearty WELCOME to all of you who have joined my blog ;)
Thank you! (There are 130 of you already!) I'm super glad and happy about it! 

Życzę Wam Wszystkim Szalonej Zabawy Sylwestrowej ! :*
Have a Crazy New Year's Eve party ! :*

XOXO
inka2504 :)

No comments:

Post a Comment