Nivea: Angel Star, antyperspirant w kulce Hot Crush


Antyperspiranty Nivea są moimi ulubionymi - nieźle chronią i nie zostawiają białych śladów. Ta druga cecha jest dla mnie najważniejsza. Uważam, że większość z nich działa (miałam z różnych serii), jednak najbardziej przypasował mi ten różowy Hot Crush z Angel Star.

Jeżeli wąchaliście kiedyś kosmetyki z tej serii, to pewnie wiecie, że mają piękne zapachy. Miałam okazję powąchać wersję niebieską (Icy Kiss), ale ona mnie tak nie zauroczyła. Różowa kulka pachnie rewelacyjnie! Bardzo dziewczęco, jest dość owocowa i słodka. Poza tym ma przyjemną dla oka etykietę. Kulka dobrze działa, nigdy mi się nie zacięła.
  • Nuta głowy – mandarynka, cytryna, melon
  • Nuta serca – róża, fiołek, jagoda, malina, truskawka, akcent wodny
  • Nuta głębi – drzewo sandałowe, bursztyn, pizmo
   

Konsystencja kosmetyku jest płynna - nie jest kremowa jak np. w antyperspirantach Dove. Wchłania się kilka minut, nie zostawia białych śladów. Ochrona jest standardowa - nie powiedziałabym, że jest to najlepszy antyperspirant pod względem ochrony przed potem, ale trwałość jego zapachu bije wszystko na głowę! Ponieważ długo się utrzymuje, maskuje nieprzyjemną woń potu, jeżeli już pozwoli nam się spocić. Z tą ochroną 48h, to wiadomo - żaden kosmetyk tyle nie działa, więc nawet nie ma co sprawdzać.

Zużyłam kilka opakowań tego antyperspirantu i myślę, że nadal będę go kupować - ten zapach podoba mi się najbardziej, no i kulki Nivea najlepiej się u mnie sprawdzają. A czy u Was też się tak działają? ;)

Cena: ok. 8-11zł      Pojemność: 50ml      Dostępność: drogerie, hipermarkety

No comments:

Post a Comment