Mikołajkowe rozdanie - kolorówka: Vipera & Catrice

Gotowi na rozdanie? :) Zobaczcie, co można wygrać:

VIPERA: lakier / róż / korektor / tester pomadki / konturówka do ust | CATRICE: dwa cienie

  1. Organizatorem konkursu jest Agusiak747 z bloga Agusiak747.blogspot.com. Nagrody zostały udostępnione mi przez firmę Vipera. Produkty są nowe, nieużywane. Dwa cienie Catrice pochodzą z mojego zbioru, zostały kupione przeze mnie, były tylko zeswatchowane.
  2. Żeby wziąć udział w konkursie, musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
  3. Musisz być obserwatorem publicznym mojego bloga lub lubić Agusiak747 na FB.
  4. Konkurs trwa od 26.11 do 06.12.2012r., do godziny 23:59, wyniki ogłoszę do 10.12.2012 r.
  5. Zadanie konkursowe: Jaki kosmetyk jest Twoim największym odkryciem? Podaj nazwę i uzasadnij. Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona.
  6. Zgłoszenia proszę zostawiać w komentarzu, z adresem e-mail (jeśli lubisz na FB to też nick/inicjały).
  7. Mam prawo do wnoszenia zmian w niniejszym regulaminie.


Sama mam podobny zestaw, więc napiszę kilka słów o produktach. Lakier jest bardzo ładny, daje delikatny efekt, może być używany samodzielnie lub jako baza do frencha. Róż ładnie rozświetla policzki, ma bardzo fajną pigmentację. Szminka i konturówka będą ze sobą świetnie współgrały. Mają ładny, bordowy kolor (jak dla mnie idealny na Święta ;)) Jeżeli osoba, która wygra bardzo nie chce bordowej szminki, mogę wymienić na średni róż, dosyć dzienny ;) Korektor jest w formie wysuwanej. Cienie są delikatne, rozświetlające. Do dziennego makijażu.

No comments:

Post a Comment