Zlot blogerek we Wrocławiu - 13.10.2012

Wczoraj, w sobotę 13.10 odbyło się kolejne spotkanie blogerek z Wrocławia i okolic. Był to drugi zlot blogerski, w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Tym razem zebraliśmy się w niewielkiej herbaciarni K2, która znajduje się przy ul. Kiełbaśniczej. Pojawiło tam 16 dziewczyn i 4 panów (ja sama przyprowadziłam mojego chłopaka, chociaż miał wielkie obawy, by ze mną zostać ;)).


Do pogaduszek zamówiłyśmy napoje - niektóre dziewczyny preferowały kawę, czekoladę lub herbatę, ja zaczęłam od czegoś mocniejszego, mianowicie grzanego piwka z jabłkami i cynamonem (niestety nie mam jego zdjęcia). Swojemu chłopakowi zamówiłam czekoladę z bitą śmietaną i syropem miętowym i tak mi zasmakowała, że potem zamówiłam porcję dla siebie ;)

Tutaj możecie zobaczyć nasz stół i mnie (sukienka w różowe róże; po mojej prawej siedzi mój Kuba) rozmawiającą z Panią Patrycją z firmy Pilomax, która dołączyła do nas niedługo po rozpoczęciu spotkania.

zdjęcie z bloga Justyny - http://zauroczona-kosmetykami.blogspot.com

Czas szybko leciał na rozmowach o prawie jazdy, kosmetykach czy kosmetycznych poczynaniach naszych mężczyzn, którzy są pod stałym wpływem nas, blogerek. Pani Patrycja - która jest bardzo miłą i otwartą osobą - podzieliła się z nami wiedzą i opiniami na temat różnych kosmetyków - zarówno dobrych jak i złych.

Fortunnie, mi i mojemu chłopakowi, udało się usiąść koło Marleny i jej chłopaka Andrzeja, z którymi dzielimy podobny gust muzyczny. Może kiedyś wybierzemy się razem na koncert metalowy? ;)

Potem przyszedł czas na upominki od firm, które zgodziły się je przekazać na nasz zlot. Większość prezentów zawdzięczamy Justynie, ponieważ dzięki niej mamy możliwość przetestowania produktów Eveline, Vipera, Pierre Rene, Hean i Safira. Panna Dominika przyniosła paczki od Venity, Pani Patrycja od Pilomaxu, a ja od sklepu Helfy.


Jak możecie zobaczyć na zdjęciach cały stół był obładowany, aż trudno było się poruszać! Oczywiście każda z nas musiała od razu zajrzeć do paczek i w razie potrzeby się wymienić, gdyby kolor kosmetyku nie odpowiadał. Wśród paczek ukryły się muffiny przyniesione przez Angelikę, a upieczone przez jej mamę ;)



Mam nadzieję, że każda z nas dobrze się bawiła (nie wiem, jak Panowie, bo oni mogli czuć się nieco nieswojo i wyobcowanie) i chętnie powtórzyłaby spotkanie :) Teraz pora na prezentację tego, co dostałyśmy:



Oczywiście znalazły się też dobre istoty, które przyniosły kosmetyki na oddanie/wymianę. Ja osobiście w tej chwili nie miałam nic takiego, także nie miałam co wziąć, jednak przygarnęłam kilka dobroci, którymi nikt nie chciał się zaopiekować. Nie wiem do kogo należały, ale dziękuję tym osobom ;)


No comments:

Post a Comment