Projekt Finish: tydzień trzeci, wykończenie brokatowe - Essence: Nail Art Special Effect Topper, 02 Circus Confetti

z lampą
Kolejny tydzień zabawy z wykończeniami lakierów, tym razem brokatowe. Jako że pokazywałam Wam mój jedyny, typowo brokatowy lakier (GR 110), tym razem postawiłam na glitter nawierzchniowy Essence (cena: 7,99zł). Położyłam go na lakier p2 - 690 forever. Lakier bazowy jest dosyć ponury, w brudnym odcieniu fioletu/mauve, natomiast brokat dodaje szaleństwa. Ich połączenie tworzy, według mnie, disco jesień :D

bez lampy
Brokat bardzo mi się podoba, jest nietypowy. Zresztą ja lubię wszystko, co błyszczy. Jednak gdyby nie ten tydzień, nie dałabym go na wszystkie paznokcie - to już za dużo, trochę za bogato. W bezbarwnej bazie zatopione są różnokolorowe sześciokąty - jedne większe, drugie mniejsze. Położyłam na niego Seche Vite, co sprawiło, że paznokcie wyglądają na bardzo grube, jakby pokryte żelem. Z przykrością stwierdzam, że nie jest zbyt fotogeniczny - na żywo prezentuje się o niebo lepiej (moje paznokcie w tych lakierach również!).

No comments:

Post a Comment