Projekt Finish: tydzień pierwszy, wykończenie kremowe - Mariza: Care&Colour, nr 59

Dzisiaj zaprezentuję Wam lakier, w którego kolorze po prostu się zakochałam. To właśnie go wybrałam na rozpoczęcie Projektu Finish, organizowanego przez Kamilę. Lakier to Mariza o numerku 59. Dostałam go do testów od Pani Magdy. Na początku powiem, że - w przeciwieństwie do niektórych testerek Marizy - ja nie wybierałam sama produktów. I bardzo się cieszę, że taki piękny odcień niebieskiego trafił do mnie, ponieważ nie mam za bardzo lakierów w tym kolorze. Wydaje mi się, że na żywo odcień ten ma jeszcze ciekawszą głębię. Jest śliczny!

Buteleczka ma pojemność 10ml, kosztuje 7,60zł - uważam, że to dobra cena. Konsystencja jest bardzo przyjemna, lakier ładnie aplikuje się na paznokcie. Ma dobrą pigmentację, przez co mniej wymagającym może wystarczyć jedna, grubsza warstwa tej emalii - ja położyłam standardowo dwie. Dodatkowo pokryłam Seche Vite.


No comments:

Post a Comment