Krokodyli look ^^

Witam Was Wszystkich Bardzo serdecznie!:)
I na wstępie życzę wszystkim prowadzącym bloga wytrwałości i duuuużo pomysłów z racji blogowego święta;)

A ja dzisiaj przychodzę z Krokodylim Lookiem ;P
Z daleka i na zdj wygląda jakbym miała jakąś kurteczkę, ale nie! O_o 
To sweterek! :) I to w dodatku baaaaaaaaardzo przyjemny w dotyku^^
Jak na Czarną Mambę przystało, koocham czarny kolor i na dłuższy spacerek też tak się ubrałam, a że godzina była 22 to sweterek musiałam wziąć ze sobą^^ 
TAK, w Finlandii jest duuużo później ciemno:)


Hello Everyone! :)
And at first I'd like to wish all of you bloggers persistence and a loooooooot of new ideas as we have our day today;)

And today, I'm posting a Crocodile Look;P
From the distance, It looks as if I had kind of jacket... but no! O_o
It's a cardigan! What's more - it's reallyyyyyyyy cosy^^
I love black colour so I choose it for my longer walk. It was 22 pm so I had to take a cardigan.
YES, in Finland it's getting dark much later!



Za jakość zdjęć przepraszam, ale mój aparat sobie nie radzi wieczorem:/
I'm sorry for the quality of pics but my camera doesn't cope with evening light:/



Miałam zapytanie o post o życiu w Finlandii.. Hm, postaram się zrobić taki, lecz niestety nie wiem kiedy, bo Mój Kochany musi mi najpierw przesłać zdjęcia ( Bo ja sierota mongolska zapomniałam zgrać jednego folderu :/ )

I had a request to post about life in Finland. And I am going to do so, but unfortunately forgot to take pics from my Love's laptop:( But as soon as I get them I will:)





Wygodne butki msiały być, bo przeszliśmy prawie całe miasteczko dookoła^^
I had to wear comfy shoes as we walked nearly all town around.



Mam kilka nowych torebek zakupionych w Finlandii, pokazać? :)
I have a few new bags bought in Finland, d'you want me to show them? :)



Top - HM
Sweterek/ Cardigan- sh
Spodnie/Trousers- nn
Buty/Shoes- nn
Torebka/Bag- sh
Naszyjnik/necklace- KappAhl


Zapraszam do polubienia mnie na Facebook'u :)
Feel free to like me on Facebook :)

A na MBee toczy się niezła bitwa:) Niezmiernie wdzięczna będę za każdy 'luv' :*
And there's a great battle on MBee:) I'll be extremely grateful for each 'luv' :*


No comments:

Post a Comment