Kosmetyki za darmo - paczka z kosmetykami Paese

Przepraszam, że dziś bombarduję notkami, ale nie spodziewałam się tej paczki. Możliwe, że wiecie o istnieniu akcji Kosmetyki za darmo. Polega ona na wpłaceniu 22zł (obecnie podobno 29zł) na konto marki Paese i podaniu mailowo danych adresowych. Za 22zł mamy dostać 6 pełnowymiarowych produktów, które trafią nam się losowo. Postanowiłam skorzystać z akcji i czym prędzej wpłaciłam pieniądze. Oto, co mi się trafiło:

  • lakier pękający w kolorze srebrnym nr 304
  • kredka do oczu w kolorze ciemnozielonym nr 08
  • błyszczyk w odcieniu nude, pachnący karmelem nr 502
  • róż do policzków nr 44  Liliowa kusiecielka
  • cień do powiek Światło Toskanii
  • tusz do rzęs o działaniu wydłużająco-podkręcającym


Łączna wartość produktów, które dostałam to ok. 94zł. Przede wszystkim jestem zadowolona z tuszu, różu i cienia. Błyszczyka pewnie użyję kilka razy, pękacz przyda mi się do Projektu Finish, natomiast nie wiem, czy kiedykolwiek skorzystam z kredki - po prostu ich nie używam, mimo że ten odcień jest ciekawy.

Więcej szczegółów na temat akcji szukajcie TUTAJ.

No comments:

Post a Comment