Wibo: French Duo Color nr 01 + My Secret 104


Dziś pokazuję Wam lakier z Wibo, z serii Duo. Jest to jeden z lakierów ze zlotu, który sobie 'buchnęłam' od Patrycji. Muszę przyznać, że połączenie tych dwóch kolorów podoba mi się. Pewnie lepiej by wyglądały przy frenchu, jednak mam za mało wprawy, żeby zrobić sobie taki, który da się opublikować na blogu ;P

Opakowanie jest dwustronne, a każda ze stron mieści 5ml lakieru, co jest bardzo rozsądną ilością. Na górze znajduje się cytrynowo-limonkowy kolor, na dole - brudny brązo-fiolet (na zdjęciach wyszedł za ciemno). Oba odcienie są dosyć oryginalne i raczej trudno takie znaleźć. Ja postanowiłam pomalować 4 paznokcie jasnym, a serdeczny - ciemnym. Dodatkowo pokryłam wszystkie pazury flejksami My Secret, które bardzo lubię. Lakiery dobrze kryją (mam 2 warstwy), jednak mogą odrobinę smużyć, a topper wszystkie te niedociągnięcia zakrywa.

Czytałam opinię, że był bardzo drogi jak za 2x5ml, ale dwa lakiery z Essence (stara wersja) kosztowałyby podobnie, a wszyscy tak chwalą, że tanie. Nie kumam tej opinii ;P Tutaj macie ciemnego pazurka z flejksami:


No comments:

Post a Comment