Golden Rose: Crystal Fashion Color, nr 110


Ten lakierek dostałam za darmo przy zakupach w sklepie internetowym GR, ponieważ jeden produkt, który chciałam, był już wyprzedany i musiałam sobie wybrać inny kolor. Jak dostałam przesyłkę, okazało się, że był w niej gratis w postaci lakieru o podobnym kolorze, który zamówiłam na początku. W sumie ten podoba mi się jeszcze bardziej ;) Jest to lakier brokatowy, czuć jego chropowatość na paznokciu. Ma bazę w jasnozielonym kolorze, bardzo w moim guście, a w niej zatopione są różnokolorowe, holograficzne drobinki. Do pokrycia płytki użyłam dwóch, dość grubych warstw emalii. Pojemność buteleczki to 6ml. Nie widziałam tego lakieru nigdzie, nie wiem czy można go jeszcze dostać. Nie lubię neonów, a wydaje mi się, że taki kolor jest ciekawym zamiennikiem.

No comments:

Post a Comment