Golden Rose: Holografic color nr 110

Pokażę dziś lakier na którym się trochę zawiodłam... w sumie to moja wina, że wybrałam taki kolor, ale sądziłam, że będzie intensywniejszy. Na paznokciach mam 2 warstwy, nie chciałam kłaść więcej. Ogólnie lakier jest ładny, ślicznie się mieni, ale to nie mój kolor. Ja wolę żywsze, odważniejsze. Oddałam go mamie... ona używam takich delikatnych odcieni.

Jeżeli chodzi o aplikację i jakość lakieru to nie mam zastrzeżeń. U mnie tej serii lakierów nie ma na stoisku Golden Rose i zamawiałam je przez internet. Lakier kosztuje 7zł za 5ml. Jest to dobra pojemność, bo można ją zużyć, a buteleczka jest mała, łatwo ją przechowywać. Pędzelek jest krótki i dosyć wąski - dla mnie to nie jest jakaś duża wada.

Poniżej macie zdjęcia paznokci w sztucznym świetle:
Zdjęcia robione przy lampce. Moim zdaniem, w słońcu wygląda o wiele ładniej ;)

No comments:

Post a Comment