Cien med: Żel do mycia twarzy z ekstraktem z oliwek


Ostatnio wypatrzyłam w Lidlu ten oto żel do mycia twarzy. Kosztował niecałe 4zł, więc wzięłam bez wahania. Pojemność opakowania to 150ml, plastik jest bardzo miękki - wydobywanie produktu to nie problem. Jednak zamknięcie pozostawia wiele do życzenia - mimo tego że jest szczelne, to dzióbek wylotowy bardzo się brudzi i wypływa przez niego sporo żelu. 

Kosmetyk ma ładny, lekko oliwkowy zapach (miałam kiedyś balsam z tej serii i pachniał tak samo) i konsystencję typowego żelu. Pieni się przyzwoicie, myje całkiem dobrze. Z tyłu mamy napisane, by omijać okolice oczu, jednak ja tego żelu używam także do zmywania pozostałości makijażu i nie zauważyłam, żeby piekł czy robił coś niedobrego. Nie zauważyłam, by wysuszał. Ogólnie polecam wypróbować - 4zł to nie majątek, a żel jest naprawdę ok.


No comments:

Post a Comment