Nivea Visage: Pure & Natural, Mleczko oczyszczające do wszystkich typów skóry



Na samym wstępie przyznam, że nie przepadam za firmą Nivea - rzadko wkładam do koszyka produkty tej marki. Ten też nie znalazłby się w mojej kolekcji, gdyby nie wygrana w jakimś rozdaniu jakiś czas temu. Skoro to mleczko trafiło już w moje ręce, wypadałoby je wykorzystać.

Nie jestem fanką mleczek - wolę zmywać makijaż/przemywać twarz czymś w formie wody. Jednak to nie jest złe - ma bardzo ładny, świeży zapach (który z czasem może męczyć, ale ja używam tego mleczka raz na jakiś czas), podobno zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego oraz jest bogate w BIO olejek arganowy i BIO aloes (dosyć wysoko w składzie). Wystarczy niewielka ilość, by oczyścić twarz. Ja zmywam nim lżejszy makijaż i nieźle sobie radzi, nawet z maskarą. Jednak jak to mleczko - potrafi się 'mazać' po twarzy. Nie piecze mnie w oczy (nie mam zbyt wrażliwych), ani nie podrażnia mi skóry - z tyłu opakowania widnieje napis, że kosmetyk jest odpowiedni dla osób z wrażliwą cerą.

Mleczko kosztuje ok. 15zł (200ml). Nie ma w składzie parabenów, barwników, olejów mineralnych ani silikonów. Ma za to, niestety, alkohol czy uwodorniony olej roślinny. Jeżeli ktoś lubi mleczka, to może spróbować ;)

No comments:

Post a Comment