Małe podsumowanie roku 2011

Dzisiaj trochę prywaty, bo podsumowanie 2011 roku.

  • Przeszłam z czerwonych włosów na blond: a było to nie lada wyzwanie i katorga dla moich kłaków, które jakoś przeżyły i obecnie mają się całkiem nieźle ;)
  • Nie przytyłam: też sukces, bo na ilości jedzenia, które pochłaniam, powinnam ważyć nieco więcej. Ale tu raczej chodzi o utrzymanie wagi po diecie, którą zrobiłam pod koniec 2010 roku =)
  • W dużym stopniu zmieniłam styl ubierania (to zasługa diety i nowej figury). Teraz niestraszne są mi wąskie rurki czy wysokie szpilki :)
  • Zdałam maturę: może nie rewelacyjnie, ale zadowalająco...
  • ... No i jednak dostałam się na studia dziennie, na *prawie wymarzony* kierunek, do uczelni, do której chciałam iść. A to był mój jedyny wybór, więc trochę był 'ryzyk-fizyk'.
  • Poznałam cudownych ludzi! Bardzo się obawiałam mojego towarzystwa na studiach, jednak okazało się, że są to świetne osoby...  może niekoniecznie pasują do Kolegium Nauczycielskiego, ale są fajni :)
  • To właśnie w 2011 roku zaczęłam się bardziej interesować kosmetykami. Oczywiście lubiłam to wcześniej, ale ten rok był pod tym względem apogeum jeżeli chodzi o tę dziedzinę ;)
  • Zaczęłam pisać tego bloga i prowadzić kanał na YT :)
  • Mimo że w tym roku udało mi się być tylko na jednej imprezie muzycznej, to było na niej nieziemsko! Chodzi mi o Konfrontacje rockowe wROCK: Indios Bravos, Łąki Łan, Myslovitz, happysad, Brodka... i jedna piosenka Comy (haha, bo trzeba było zdążyć na autobus). Było booosko! 

I na koniec coś bardzo dla mnie ważnego... wiążącego się z kropeczką na górze. Muzyka. W tym roku o wiele więcej uwagi poświęciłam 'starym' płytom, niż tym wydanym w 2011... ale albumem, który absolutnie zawładnął moim sercem jest Light after dark Clare Maguire.

No comments:

Post a Comment