The Body Shop: kokosowy krem pod prysznic


Chciałabym Wam przestawić krem pod prysznic o zapachu kokosowym firmy TBS. Jest to pierwszy (i pewnie ostatni) produkt tej marki w mojej kolekcji kosmetyków. I wcale nie chodzi o to, że źle działał, czy coś... po prostu wolę tańsze zamienniki :) Tę miniaturkę wygrałam w rozdaniu i od razu zabrałam się za testowanie :))

Zapach produktu jest fajny - pachnie takim deserem jogurtowo-kokosowym :) Niestety w połączeniu z wodą, zapach brzydnie. Na szczęście nie utrzymuje się na skórze (a przynajmniej nie ma mojej). Fajnie się pieni, ma ciekawą kremową konsystencję, lekko zawiesinową. Nie przepływa przez palce. Jak już mówiłam - sama bym go sobie nie kupiła, bo uważam, że produkty tej marki są za drogie. Ale żelu przyjemnie się używa :)

No comments:

Post a Comment